over 2 weken 3 maand niet ongesteld geweest

Oh meid wat is dat zwaar kl*te zeg !!
Volgens mij begrijp je je eigen lichaam dan niet meer en ga je steeds meer twijfelen wat een onzekerheid zeg!!
Ik duim voor je ( ook al zijn ze misschien niet welkom) dat de rooi rakkers snel komen dan!!
Koes Koes Bianca

nou bij mij zijn ze zeer welkom hoor!!! eg wel nu wel!! bedankt

Tje meid, ik vind 43 dagen al lang duren, wat een onzekerheid zeg voor jou.
Zal duimen dat je snel ongi gaat worden dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Succes hoor.
Liefs van Miena.

Hier ga ik even op reageren.

hoi Coortje,

ben je net gestopt met de pil ( bedoel is dit de eerste keer na de laatste pil inname) of ben je al wel ongesteld geweest.

Als je al heel erg lang niet ongesteld bent geweest en ook niet een positieve zwangerschaptest in je hand heb, raad ik je aan om de Huisarts is op te zoeken.
De huisarts/gyn'loog kan je een kuurtje van plus /minus 10 dagen voorschrijven dat je in ieder geval weer is een keer ongesteld wordt.

groetjes en Sterkte
nanda

nu 8 weekjes en 3 dagen zwanger

hey hey

ben sinds maart gestopt met de pil en ben toen ongsteld geworden!! Normaal zou ik dan dus weer beginnen maar nu niet, werd ik een week later weer ongesteld! toen duurde het 46 dagen om ongesteld te worden en was ik het maar 3 dagen! nu ben ik dus vanf 19 mei niet meer ongesteld geworden!!   heb de ha al gebeld moet rustig afwachten!! kus kus

heyyyyyyyy coortje ik weet precies wat je bedoelt ik heb ook een onregelmatige cyclus gehad en vanaf april gaat het redelijk!!!!!!!!!! mag niet te vroeg juichen!!!! vorige ronde was ik op dag 25 ongi en normaal werd ik ongi op dag 31 en deze ronde afwachten nu nog steeds niks maar wie weet!!!!!!!!! ik wens je verder heel veel succes en dat je nu dan maar snel ongi mag worden dan weet je tenminste waar je aan toe bent meid!!!!!!!!!! groetjes

Hee Coortje,
Weet precies hoe je je voelt hoor. Was ook naar de huisarts geweest toen en die zei ook afwachten, maar moest wel elke maand een test doen. Al die hoop, verschrikkelijk en bij mij was het voor niets....... Cyclus is wel gedaald naar 38 dagen nu. Scheelt wel gelukkig. Veel succes hoor en kop op!!!!!!
Veel liefs!

Terug
Bovenaan