over 2 weken in het ziekenhuis...

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag bij de KNO-arts geweest met mn kleine man
Z'n klieren waren wat opgezet en er zit vocht achter zn trommelvliezen. Ook zien ze keelamandelen er glazig en geïriteerd uit.
Daardoor kan hij dus slechter slapen waarschijnlijk, maar wist de arts niet met 100% te zeggen.
9 Oktober moeten we om 7.30 nuchter in het zh zijn en worden zijn neusamandelen verwijderd en worden er in beide oren (trommelvliezen) een sneetje gemaakt, zodat het vocht weg kan lopen.
Hierna hopen we weer op wat betere nachten en geen pijn meer voor Yoëll.

Pffff wel even slikken, maar als hij ermee van de pijn komt is het al een stuk minder erg.
Eerst volgende week lekker een midweekje weg en dan aftellen...

Pauline

Nou, beetje eng vooruitzicht, maar als alles achter de rug is en je kleine kereltje zich beter voelt is het vast alle spanning waard.
Veel plezier alvast op jullie kleine tripje.

Ajuus, ilja

pfff, spannend hoor! Ik hoop voor je dat dit het is maar ik kan me voorstellen als je zelf nergens meer je hoop op vestigd. Je hebt al aardig wat teleurstellnig gehad!

Waar ga je volgende week naar toe?

Oh bah dat is minder leuk. Heel sterkte!!!

Gr. natasja mv Jamie

Hé dat is balen en nu maar hopen dat dat de oorzaak is en dat jullie na de operatie allemaal heerlijk kunnen slapen.

Een dikke knuffel van Tess voor yoëll
Liefs sandra

Gelukkig is er alweer wat meer duidelijkheid, eindelijk!!
Ik ben erg benieuwd hoe het straks  met hem zal gaan na de operatie..

We tellen met je de dagen af..

Esmé mv kay

Vervelend dat het zo moet, maar als het hem van de pijn af helpt is dat het vast waard!
Groetjes mv Thom

hoi,
Het is wel even slikken ja,z'on klein ventje.
maar fijn dat er wat meer duidelijkheid is.
Ik hoop dat het straks echt beter gaat.
succes & sterkte met alles!
groetjes piewie

Terug
Bovenaan