Over 2dagen zie ik eindelijk me spruitje weer ;))))

Hoi meiden

Over 2dagies krijg ik eindelijk me echo me 3ppfff me laatse echo was 17-04 ik heb die kleine al bijna 2maanden niet gezien ,,, ik voel af en toe wel wat,, maar heele kleien steekies of schopjes ;))) Verdes voel ik me goed dus yyeehhh behelzen hieper eigelijk voor dinsdag ,,,, nou meiden ik ga ff lezen wat er verder is geplaats vast nog een fijne zondag en lekker genieten knuff Marie x

Hallo Marie,

Fijn dat je over 2 dagen weer even mag kijken naar je ukkie! Is indd alweer even geleden als je 17 April voor het laatst ben geweest. Wij mogen morgen weer :)

Veel plezier! Liefs Lynn.

Boh das idd al een tijdje geleden he!!!
Fijn dat je het kleine mupje even kunt zien weer!

@Lynn, jij hebt ook echt geluk met die twee dat je zoveel echos krijgt hihihi

liefs

@lynn
Ja is lang hè ppfffff
Ow spannend dat je morgen wact wat leuk hihi nu krijg ik nog meer kriebelen x

@heppy0001

Ja te lang ,,,,

@Sibje

Moet je nog lang wacht opende 20 weken echo dan
Ik ben woensdag 14 weken en als die 20 weken echo komt zit er maar een and tussen raar hoor eerst 2maanden wacht en dan zo snel hhuummm dinsdag maar even vragen aan de vk

Maar iedereen bedankt en suc6 en veel kijk en hoor plezierde een echo krijgen ;)
Knuff Marie

Ps kan Www.facebook.nl/carolasnoeren niet vinden
Kan iemand mij wel vindennonder de naam

Deza ardon ???

hey meis fijn dat je dan weer mag spieken! ik moet nu wachten tot de 20 weken echo die is 9 juli. maarja ik heb 2 juni nog pretecho gehad hihi, liefst zou ik elke dag wel willen kijken hahah maarja zo blijft het speciaal :)

xxx

Terug
Bovenaan