over 3 weken eerste echo !

A

Anoniem

Guest
Lieve dames.

Alhoewel het voor ons het tweede kindje word, vind ik het toch allemaal weer super spannend. Vanmiddag de gyn gebelt om te vertellen dat ik zwanger ben.
Ik liep bij de gyn omdat het zwanger worden toch wel wat lang op zich liet wachten.
Nu mag ik over 3 weken komen  voor een eerste controle echo.......Ik ben dan bijna 8 weken.
Ben erg benieuwd wat we dan te zien of te horen krijgen van die kleine hummel in mijn bukkie.......haha vast nog niet veel. Wie weet hoe dit met 8 weken gaat?
De eerste echo die we kregen van onze dochter was nl pas met 12 weken.

Liefs van Miena.

Hoi Miena,

Ik wil je bij deze van harte feliciteren met je zwangerschap!!
Ik weet niet of je nog weet wie ik ben maar we zijn elkaar het afgelopen jaar een paar keer tegen gekomen op het langer duren forum.

Je zult versteld staan wat je allemaal al kan zien met 8 weken hoor! Het is gewoon een perfect mensje met armen en beentjes en een kloppend hartje!!

Geniet er maar van!!

Groetjes
Rosanne, mama van Quentin (bijna 3) en 23,2 wk zwanger van onze dochter

hoi.gefeliciteerd met je zwangerschap.ja spannend hoor ,ls je het voor het eerst ziet.ik heb op eigen verzoek morgen nog een echo.wij zijn dan;
11 weken en twee dagen.heb er al een gehad met 7 weken maar hoop nu meer te zien.succes.gr.karin

Terug
Bovenaan