over 4 weken geslachtsbepaling.

Ik had gister die echo, maar wil het geslacht niet weten, was meer voor de leukigheid, en als verrassing voor me ouders, dat ze een keer mee mochten naar de echo

leuk! spannend!!

ik moet vrijdag naar de gyn. daar vraag ik wanneer ik weer voor een echo mag. als dat pas met 20wkn is dan gaan we geslachtsbepaling laten doen ( hoezo nieuwschierig)

Spannend! Wij hebben 30 november de 20 weken echo. Daar gaan we op wachten. Het is erg prijzig hier in de buurt om zo'n echo te laten doen. 65 euro ofzo en dat vinden we eigenlijk teveel. Ze doen daar ook pas vanaf 18 weken, dan hou ik dat geld liever in m'n zak (of geef het straks uit aan kleertjes als blijkt dat we een meisje krijgen) en wacht tot de 30e. Maar ben wel heel benieuwd!

hallo

wij hebben op 19 oktober met 16 weken dus ook een echo voor de geslachtsbepaling.
Ik vind het zoiezo leuk om ons kindje weer te zien. wij moesten anders nog 9 weken wachten voor de 20 weken echo.
Ik vind het bijzonder dat er een kindje in mij groeit en daar moet je van genieten elk moment dus dat doe ik ook!

Liefs

Terug
Bovenaan