Over 9 dagen naar de dokter!!!!

Halllo Allemaal,

Hehe eindelijk. de 3 weken duurde zo lang... maar nu is het nog maar 9 daagjes... dus daar kan ik nu ook nog wel op wachten.... ben nu ziek dus dat is wat minder en vandaag gaat de dag helemaal niet snel..... maar ach ja..... ieder geval ik ben blij dat het nu nog heel kort is want die 3 weken dat ik moest wachten was echt verschrikkelijk....

als we geweest zijn laat ik weten hoe het is geweest.....

Gr Brenie

Succes! Ik heb donderdag 28 oktober een afspraak bij de huisarts, de eerste. Wie weet gaan we gelijk op met alles!

Ik zal ook een verslagje daarvan op het forum zetten.

Succes!

Thanx.....

Nou wie weet ben benieuwd.... maar ik moet al naar het ziekenhuis dus ik weet niet precies wat jij gaat doen bij de huisarts... waarschijnlijk een verwijs brief halen om naar de gyn tegaan... ik en mijn vriend moeten naar de fertiliteits arts... dus ik ben benieuwd hoe dat zal zijn.....

ik zal je verslag lezen..... :D

Groetjes Brenie

Dan ben jij net al een stapje verder dan wij!
Wat de ha precies gaat doen, weet ik niet, maar de assistente heeft er dubbel voor gepland... Blijft ff afwachten.

Succes!

Hoi Daycey,

Waarschijnlijk gaat jullie huisarts een amamnese afnemen. Oftewel een medische vragenlijst. Dat zijn een heleboel vragen waarmee ze beginnen. Aan de hand van je antwoorden daarop gaat hij of zij bepalen wat in jullie geval goed is. Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar voor een jaar doen ze meestal niets, tenzij je heel extreem loopt je klooien met je menstruaties. Maar dat moet echt wel extreem zijn voor de huisarts ingrijpt. Het kan wel een jaar duren nl. voor het een beetje stabiliseert nadat je gestopt bent met de pil.
Vervolgens krijg je óf een verwijsbrief mee voor de gyneacoloog óf een verwijsbrief voor spermaonderzoek (begonnen wij mee, aangezien mijn menstruaties heel regelmatig zijn) óf je wordt weer naar huis gestuurd. Verwacht er in ieder geval niet teveel van, anders is de teleurstelling straks heel erg groot, nu je toch al zo aan het wachten bent.

Succes!

Hoi Louise!

Wij zijn nu 14 maanden bezig en zitten in ronde 16. Ik verwacht dus niet dat de ha ons zonder iets weer naar huis stuurt.

Mijn menstruatie is heel regelmatig en ben ook al 14 maanden geleden gestopt met de pil. Daarna was mijn menstruatie eigenlijk meteen al als van ouds, heftigheid en duur van de cyclus.

Ik zie wel hoe het allemaal gaat. Wel fijn om te weten wat de huisarts ongeveer gaat doen en wat we dus kunnen verwachten.

Dat er niet meteen onderzoeken zouden komen, dat weet ik wel, maar verder was het voor mij nog een beetje een zwart gat!

Terug
Bovenaan