over berichtje: durf weer te dromen

Nou zeg dat slaat echt alles,
Die anoniem die geantwoord heeft op het berichtje over een miskraam (zie onderwerp hierboven), kan wat mij betreft van het forum af. Een miskraam lijkt mij heel erg, ook al is het in het prille begin van de zwangerschap. Die opmerking van je slaat dus echt nergens op!!
Ik wens anoniem die het originele berichtje stuurde heel veel sterkte en succes met het zwanger worden.
liefs Ivy
 
Hoi Ivy
je bent nog niet zo heel lang op het forum?
we hebben hier nl af en toe last van eentje die of, af en toe even uit het gesticht mag of, hevig last van PMS heeft of, een gespleten persoonlijkheid heeft en die zich anoniem noemt, maar eigenlijk asociaal moet heten .
trek het je niet teveel aan, diegene krijgt kennelijk veel voldoening door anderen te kwetsen.

liefs jeanette
 
Helemaal eens, wat een ontzettend flauwe reactie. Zelfs al ben je misschien zelf door dat dal heen gegaan dan nog kan je niet zeggen dat iemand anders zijn dal minder diep is of dat iemand zich aan stelt. Hoe durf je zou ik bijna zeggen. Elk verdriet is voor die persoon groot verdiend ene waardige reactie reageer anders niet zo moeilijk is dat toch niet.
 
he dames,

heb op een ander forum hier (zwanger zijn) al een discussie gehad met deze anoniemen die hier rond zwerven.
het zijn o.a. mannen/jongens die dit doen. heb met 1 man zelfs "contact" gehad, en hij vertelde me dat zolang er reacties op komen van de dames hier het "voer" voor hen is.
ik weet dat ze erg kunnen kwetsen, dat heeft hij bij mij toen ook gedaan in de trant van je zou zo'n moeder krijgen als kimpansee.....maar toen ik er op terug reageerde met: dat het kindje wat ik ooit zou mogen krijgen volgens mij wel blij mag zijn met mij als moeder....heeft ie zijn excuses gemaakt. dit was neem ik aan dus wel een redelijk volwassen vent. maar helaas zijn ze dat hier niet allemaal. er zitten ook van die snotneuzen op die totaal niet weten waar ze het over hebben! of gefrustreerde dames dat kan natuurlijk ook.....
een tip van mij....die al vaker hier is genoemd......negeren dames. dan is de lol er snel vanaf en gaan ze wel naar een ander forum!

xx kimpansee
 
Ivy bedankt voor je reactie. Ik ben de anoniem van 8-7-13:20:39. Natuurlijk heb ik die anoniem wel gelezen maar na een beetje boos worden ben ik daar overheen gestapt.Ik lees liever de lieve reacties waar ik wel iets aan heb. Toch bedankt voor je lieve reactie, dat doet goed!
En voor die anoniem hoop ik maar één ding, dat zij ( of hij) dit zelf (of bij zijn vrouw of vriendin)nooit hoeft mee te maken. Deze persoon weet duidelijk niet waar het over gaat!
Mel
 
Terug
Bovenaan