over de echo

hoi hoi daar ben ik weer ik wilde wat vragen bij de echo zeiden ze dat mijn kindje 5.7 cm was en als ik naar zijn video kijk zie ik ook bij de een 5.4 cm 12 weken 1 dag en bij de andere 12 weken 2 dagen 5.7
ik hoor morgen uiteindelijk precies hoeveel weken denk ik voor een 14 weekse afspraak mijn vraag is is het dan 12 weken want wil nou niet te horen krijgen van 11 weken weten jullie het misschienn
alvast bedankt
ik heb de zelfde tekst ook bij mijn eigen verhaal gezet maar ik zie dat het nog steeds op de 2e bladzijde staat vandaar dat ik een nieuw onderwerp begin

groetjes
 
ze kunnen je baby niet altijd nauwkeurig meten omdat ze bewegen, vandaar de ene foto 12 weken en 1 dag en de volgende 2 dagen... Ze kunnen ook nooit een exacte datum bepalen, meestal houden ze een slag om de arm van 2 weken ivm met langer doorlopen...
ik ben 26 maart uitgerekent en mijn 20 weken echo kwam uit op 28 maart en op 30 maart... maar jah... je hebt nu eenmaal grote en kleine kinderen...

Succes, aan de hand van je laatste menstruatie gaan ze je datum bepalen en dat kan soms een paar dagen schelen....
wees niet ongerust... komt allemaal in orde! :D
 
owhh okee maar ik weet ook niet mijn laaste dag daarom ik ben zo blij dat ik nu in de 3 maanden zit maar toen ik de vl belde zei misschien 11 weken of 12 vandaar dat ik ermee zit moet ik nog 1 week wachten voor 3 maandenn ik hooooooooop dat ze zeggen je bent 12 weken maar goedd :D
 
Terug
Bovenaan