Over de grote-forum dag...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden
Hier Daan, mama van Evi...
Fonske maakte me er op attent via hyves dat de 28ste de forumdag is..
Eigenlijk moet ik werken aanstaande vrijdag maar kan waarschijnlijk deal sluiten met baas.... want ik moet zeggen dat het me eigenlijk super lijkt om met Evi te komen!!!
Wel spannend, want zoveel als jullie allemaal met elkaar babbelen heb ik niet gedaan..
Maar alle verhalen zeker gevolgd!
Kan iemand me zeggen waar het is? (zocht topic tevergeefs)
Hoelaat?
En welke/hoeveel mama's komen er??
Liefs Daan

Leuk, leuk, leuk, Jippie!!! Kei goed en leuk dat je ook komt. Ik zou het echt super vinden om je in het echie te ontmoeten. Doen hoor.

Ik zal proberen of ik topic omhoog kan halen. Het is in ieder geval bij Ballorig in Rotterdam en er gaan tot nu toe zo'n dikke 20 mama's mee.

Groetjes Fonske.

LET OP !! wijziging grote FORUMDAG.. (INFO)

Bovenstaande is de topic met info over vrijdag!!

Groetjes Fonske.

He Daan, maak je niet druk hoor! Ook al hebben we eindeloos met elkaar gebabbeld.... mijn geheugen laat me wat dat betreft in de steek. Van de meeste verhalen en discussies weet ik al niet meer wat nou bij wie hoorde. En over namen al helemaal niet te spreken. Op zich is zo'n mamma-baby topic helemaal goed voor mij, want ik weet echt niet meer welke gezichten bij welke namen horen.
Het wordt gewoon erg gezellig!
Liefs Nelleke

He Nelleke
Gelukkig!
Toevallig weet ik nog wel dat jij toendertijd restaurantje zocht in of rond nieuwvennep.. haha.. of misschien haal ik nu weer dingen door elkaar.

Dit zijn wij... mochten we niet herkend worden... haha...

Leuk, tot vrijdag dan!

Daan en Evi

En Evi dan...

Evi

haha, moet je wel weer zo'n doek in je haar doen, anders herken ik je nog niet, whahaha
Maar goed. Geeft niks, ik ga gewoon iedereen weer een handje geven!
Ik heb niet zo'n duidelijke foto van mezelf en Kian, maar kga binnenkort wel weer 's wat knippen (anders zijn er genoeg fotografen vrijdag aanwezig, dus gaat wel goed komen!).

(en dat verhaal van het restaurantje was inderdaad van mij, haha.)
Ik kan me ook nog wel een verhaal van jou herinneren, maar daar gaan we het maar niet over hebben. Alleen leuke dingen vandaag!

Tot vrijdag!
Leifs Nelleke

ooohw, ik heb (ook) een geheugen als een zeef. Wordt nog grappig want ik ken zo veel verhalen maar bij welke live-personen ze horen, geen idee. En dan ken ik de meeste ook alleen bij de forumnaam. waarschijnlijk herken ik de kindjes nog het beste, van alle foto’s... kijk er wel naar uit.

precies! alleen maar leuke dingen!
niet je kop in het zand steken maar in de ballenbak!

Terug
Bovenaan