Over de leuning van de bank gevallen

A

Anoniem

Guest
Gisteren is Femke voor het eerst zelf op de bank geklommen en gelijk over de leunig van de bank naaar beneden gedonderd. Ze kwam hierbij op haar gezicht terecht. Haar nekje maakte een flinke smak. Neus open en bleden, tand die net door zat te komen bloeden. Ik ben me helemaal kapot geschrokken ik was net te laat met tegen houden. Omdat ze nogal lelijk terecht was gekomen en alleen maar bleef huilen. Heb ik direct naar de docter gebeld. Ik kon meteen terecht. In tussen tijd mijn man gebeld en die kwam ook naar huis. Gelukkig bleek alles wel mee te vallen. We moesten haar alleen in de gaten houden inverband met kans op hersenschudding. De hele tijd ben ik heel koel en rustig komt mijn man thuis. Raak helemaal overstuur!! Nou echt niet normaal. Ik weet niet maar soms echt mijn emoties totaal niet meer onder controle. Tuurlijk voelde ik me ook schuldig over wat er gebeurd was, maar deze reactie was echt overdreven heftig.

Heftig zeg.
Een paar weken geleden is mijn zoontje uit bad gevallen, terwijl ik er naast stond.
Ik kreeg een hartverzakking het leek net een nachtmerrie.
Ik voelde me verschrikkelijk slecht en schuldig, maar het ging zo snel.
Wij zijn ook naar de dokter geweest en moesten hem de hele nacht in de gaten houden.
Hij heeft er gelukkig helemaal niets aan over gehouden, zelfs geen blauwe plek.
sterkte

groeten
Rachel

hoi,
volgens mij hebben die kleintjes een abonnement op gekke duiken maken. die van mij lag vandeweek achter de televisie, ze was via de gramafoonplaten van pappa en de box gewoon even de vloer van dichtbij gaan bekijken. elke keer dat ze weer zoiets geks onderneemt schrik ik zelf misschien wel harder dan zij, waar zij dan ook weer van schrikt natuurllijk. nu ik er een beetje aan gewend ben bedenk ik maar dat ze in ieder geval niet kleinzerig is en dat er pas echt iets aan de hand is als ze haar luchtalarm aanzet. succes

hallo,
ow wat zal jij je kapot geschokken zijn zeg! Stiekem ben ik blij dat het Falco steeds nog net niet lukt om erop te klimmen. Met "voetjes eerst naar beneden"   ben ik al een tijdje bezig, ook ivm uit het grote bed klimmen.

Die emotisch begrijp ik helemaal! Hier hoeft er ook maar wat te gebeuren of mijn mamma-radar slaat aan :) je kindje is je alles.

Hoe is het nu???

Liefs
Lau

hoi,
nou berg je maar als ze echt kunnen klimmen. ik kan me niet meer omdraaien of mevrouw zit op bank, op de tv, op de stoel en eigenlijk op alles waar ze die kleine pootjes op kan krijgen. ik heb heel de dag een soort politiepet op en heb momenten dat ik de box terug wil zetten... aan de andere kant is ook niets mooier dan die hele triomfantelijke glimlach als het haar gelukt is en ze lijkt te willen zeggen: kijk eens mam wat ik al allemaal kan maar nu moet je me helpen want hoe kom ik eraf?
groetjes

Het gaat nu heel goed met Femke,  ze heeft alleen een deukje in haar neus opgelopen.  Het is alleen  een  heel erg ondernemend kind. Ze kruipt inderdaad over op en af. Van de week was mijn moeder  bij mij thuis  en ik had al gezegd dat ze goed moest oppassen en de deur van de kamer dicht moest houden. Nu zat ik zelf even op de WC en ik hoorde haar zo'n geluidje maken dat je weet die is ergens mee bezig. Op het zelfde moment hoor ik mijn moeder zeggen "waar ben je nou?" Ik zei dus een beetje in paniek "ze is op de gang". Toen mijn moeder keek stond ze dus alweer in het midden van de trap! Nu begrijpt mijn moeder ook waarom de deur dicht moet!  Mijn moeder was  zo verbaast ze is zo snel en ze kan trap lopen! Tja, dat is ze ja. Overigens klimt ze wel niet meer op de bank.

Maud kan vanaf dit weekend de trap op en gelijk helemaal tot boven. (bij opa en oma kreeg ze ineens de neiging de trap op te gaan terwijl ze er thuis nog niet eens naar wijst). Thuis was het ook ineens interessant dus traphek gaat vanaf nu trouw dicht. (wij hebben een open trap in de woonkamer) en klimt idd overal op maar nog geen gekke dingen gebeurd, Op het KDV wel een bijna tand door de lip maar viel mee.
Ben laatst zelf wel gevallen met de fiets terwijl zij er op zat. Ik schrok me kapot. Rakelings langs een boom. Gelukkig waren we beiden alleen maar goed geschrokken en had Maud alleen maar haar handje iets geschaaft.

hebben we hier ook gehad, mijn hart zat echt in mijn keel!! gelukkig viel het hier ook mee, alleen flinke buil op het voorhoofd

Terug
Bovenaan