Over de uitgerekende datum?

Wie is er al over de 40 weken? Hadden jullie dat gedacht?
Morgen ben ik 40 weken. Omdat de eerste 8 dagen later en de 2e 2 dagen later was, was ik daar wel een beetje vanuit gegaan. Wel dat het ergens rondom de uitgerekende datum zou zijn. Ik hoop erg dat ze deze week komt, dan is het goed tussen Sint en Kerst in. Ik ben ook wel blij dat het niet veel eerder is geworden. Er was gewoon nog zo veel te doen. Ondanks afwisselend ziek zijn van de kinderen en mijn man is er een hoop gedaan. Dat geeft mentaal wel wat rust.
Nu hopen op wat rustiger nachten, want afgelopen nacht was de middelste ineens van 20.15 tot minstens 1.45 uur heel veel aan het huilen zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak.

Sterkte allemaal.

Groetjes,
Tamar

Hoi Tamar, ik was vorige week do. uitgerekend en loop ook nog steeds. Opzich gaat het goed maar wil ook wel graag dat het eindelijk komt. Nu erg veel last van voorweeen, slijmprop gister verloren en de voorweeen worden nu wel steeds hevtiger maar echt doorzetten doet het nog niet helaas.
Mijn andere twee kids zijn op de uitgerekende datum en een dag na de uitgerekende datum geboren dus had zelf niet gedacht dat ik veel overtijd zou lopen maar goed elke zw. schap is anders.
De kids zijn al twee nachten bij mijn ouders omdat ik elke keer denk nu zal het wel gebeuren.
Nou sterkte met de laatste loodjes ik hoop toch dat het nu gauw komt.
Groet janneke

Sterkte Janneke. Zeker gelet op je voor voorgeschiedenis kan ik me voorstellen dat je nu erg aan het wachten bent. Ik hoop dat het vandaag of morgen voor jou doorzet.

Ik ben nog geen slijmprop verloren, ook geen voorweeën, maar die had ik nooit. Tot gauw op een ander onderwerp, hopelijk.

Groet,
Tamar

Terug
Bovenaan