over een paar dagen ong worden maar mijn ovu test geeft nu al een vaag streepje aan

A

Anoniem

Guest
Over een paar dagen moet ik ongesteld worden althans als ik dezelfde cyclus heb als de vorige keer. (ong 35, 36 dagen). heb vandaag en ovu test gedaan waarom weet ik eigenlijk niet. maar nu geeft hij een vaag/ tot redelijk streepje aan mhhh wat kan dit zijn???

misschien is je eisprong nog later nu dus!!!! vandaar het streepje maar met een ovu test heb je altijd een streepje hij moet alleen net zo donker zijn als de test streep!!
Succes

Ik heb toen ik wist dat ik zwanger was, eens voor de grap een ovulatietest gedaan, deze sloeg toen positief uit. Het kan dus ook zijn dat je zwanger bent.

tsja lastig.... met ovulatie testen had ik ook wel dat ik soms een vaag streepje had - maar dat was dan paar dagen voordat de eisprong zou zijn. De dagen erna werd het streepje steeds duidelijker.

Testen reageren niet altijd even duidelijk.
Ik heb ook wel eens een zwangerschapstest gedaan - vaag resultaat. Paar dagen wachten - opnieuw getest - niet zwanger.

Probeer jezelf niet te gek te maken met allerlei gedachten totdat je kan testen en een duidelijke uitslag hebt.
Succes - houd je ons op de hoogte ?

Terug
Bovenaan