Over een week weten we de geboortedatum van Lynn

Long time no see, maar ik leef nog!

Ben het wel unmeunig zat, zo'n vierde zwangerschap hakt er behoorlijk in!
Respect voor de vrouwen van vroeger (10 kinderen was heel normaal?!)

Maar over een week nemen we de planning door met de gynaecoloog, we krijgen dan te horen wanneer Lynn ter wereld wordt gebracht! Heerlijk idee dacht ik zo, het wordt eind maart...

Toch maar eens verder met het kamertje dan maar..

Wij weten de datum ook! Het is heerlijk om er naar toe te leven.
Aftellen is het nu. Nog zoveel x naar school lopen enz enz.
Ik ben het net als jij behoorlijk zat . Ook dit is ons vierde kindje en verwacht nooit meer zwanger te worden. Het is inderdaad niet voor te stellen dat mensen vroeger 10 of meer kinderen kregen. Mijn lijf is er niet voor gemaakt om kinderen te krijgen.
Hou vol!!!
liefs Y

Fijn om een datum te hebben, al was het maar om iets te plannen om de andere kinderen op te vangen. Dat vind ik nu wel echt een ding, onze familie en vrienden wonen allemaal verder weg ( op min 1 uur rijden) en de naaste buren zijn stellen zonder kinderen en veel aan het werk. Dus ik zou een datum wel handig vinden ;) kan ik de opvang vast regelen.
Maar aan de andere kant, ik zou het ook heel fijn vinden als het nu spontaan op gang kwam, vorige keer inleiding, met allerhande complicaties.... Dus ik ga maar een schemaatje maken met wie ik wanneer kan bellen, mocht het starten ( want al die opa's en oma's werken ook nog...... Gelukkig wel parttime de meesten, dus er is wel wat te verzinnen)

Ik ben medisch omdat ik al twee keer eerder een KZ heb gehad, dus de derde wordt dan automatisch een KZ. en ik ben eigenlijk uitgerekend op 6 april. Ik denk zelf dat het iets van 28 maart wordt, ik wil in ieder geval niet op 1 april!

En mama van bijna 4.... idd, mijn lichaam is ook flink aan het protesteren. Vier is genoeg!

Terug
Bovenaan