Over een weekje...

....Staan we vast boven aan de lijst!!!!
Onvoorstelbaar zeg.Ik vind t uiteindelijk toch allemaal wel snel gegaan.

'k Krijg nu toch ook echt de kriebels hoor, vrijdag ben ik 37 weken....Al ga ik er vanuit dat de baby wel wat later komt, toch IS het nu bijna augustus....wahaaa.

Daarbij komt dat mijn schoonmama over n goeie week komt, en die afleiding zal alleen maar meer de tijd laten vliegen. OOOOOH, t is dan wel de 3e x al dat ik ga bevallen, tóch ben ik nú al zenuwachtig.Hahahaha.

Iedereen super veel succes nogmaals gewenst met laatste loodjes en bevallen!!

Liefs Gerrie
 
Jaaa, eindelijk bovenaan!! Daar hebben we lang naar uitgekeken ;)
Het komt nu echt dichtbij en het aantal weken dat we nog hebben voordat we onze kleine mogen vasthouden worden steeds minder! Voor ons binnen nu en zes weken! Wat een fijn en toch onwerkelijk idee, vind je niet!
Wat gezellig dat je schoonmoeder op bezoek komt! Je woont toch in het buitenland? Gaat het daar ook anders qua bevallen, controles etc. dan hier in NEderland?

Nog een paar daagjes en dan mogen we bevallen! Ik hoop dat ik niet tot de 40 weken hoef te wachten... Mijn nieuwsgierigheid neemt de overhand inmiddels... haha
 
Hahaha, ja ik ben ook erg beneiuwd naar ons 3e kindje..

Wij wonen in Baden-Wurtemberg, een goed bundesland in zuid duitsland.Hier is t normaal dat je in t ZH bevalt, maar gelukkig is hier een ZH die wel toestaat (als alles ok is dan...) dat je met alleen een vk mag bevallen, dus zonder arts erbij.En dat is wel zo fijn hoor, anders wordt t snel zo medisch.

Mijn sch.mama komt uit oekraine, ik kan dus niet echt goed met haar praten, maar met een vertaalprogramm op de pc en handen en voeten komen we er wel uit, heeerlijk idee hoor, ff een 2e persoon die op de kids past zodat ik éven tijd voor mezelf heb.En ze kan zooo lekkere dingen koken/bakken uit oekraine , hhhjammie ;)

Overigens, mijn gyn zal me denk ik hoogstens een week over tijd laten lopen , dan krijg ik vast een ween cocktail... Ben echt zoooooo benieuwd hoe t dit x gaat.

Jij ook fijne laatste weekjes toegewenst hoor, kijken wie t eerst is ;)

Liefs voor nu!
 
Oh, dus thuisbevallen zit er bij jullie niet in? Ach dan ben je meteen op het goede adres ;)
Wat leuk dat je schoonmoeder uit Oekraine komt, dat is nogal een andere taal dan dat je normaal gesproken gewend bent! Beetje gebaren enzo, daar kom je vaak heel ver mee!

Ben ook benieuwd wie eerder is! Ik heb heel sterk het gevoel dat de kleine zich hier eerder aandient dan de 40 weken, dus ik ben al wat alert soms. Het kan flink rommelen, maar aangezien het kindje nog niet is ingedaald, kan het daar ook van komen!

We wachten af... Succes in ieder geval!
 
ja dat gerommel is volgens mij bij mij ook indalen al weet ik het niet zeker omdat de verloskundige vertelde dat het nog niet helemaal ingedaald is, vandaag 36 weken, dus volgende week komt bij ons een bed in de huiskamer te staan waarop het vanaf week 37 mag gebeuren ai ai ai spannend!

ps Gerrie wat leuk om te lezen dat je moeder oekrains is, multiculti daar in Duitsland :p
 
@Aaltje2, joajoa, ik ben nederlands, mn man oekrains en de kinderen mógen als ze willen duitser worden, hahahaha, sommige mensen snappen er nix meer van , ook vanwege de familienaam die écht wel russisch klinkt.Als ze dan mijn naam zien en weten dat ik uit NL kom rollen de ogen erbijna uit hihi

Zal bij de bevalling wel weer een gespreksthema worden ;)

Spannend he, die magische drens van 37 wkn, ik zit er vandaag aan....Maar t is super rustig hoor.
 
Terug
Bovenaan