Over emotioneel.

liekealice

New member
Hallo,
Nu ik wat op het einde loop (37+3) loop ik alleen maar te huilen. Alles wat ik normaal best kan hebben is nu te veel en zit ik in tranen. Zo huil ik bijna elke keer als die reclame langs komt van die zielige diertjes die mishandeld worden. Ben ik de enige die zo emotioneel is?
 
hoi, ik had er in het begin erg veel last van ,nu valt het wel weer mee gelukkig,heb het soms nog hoor!
zijn gewoon je hormonen meis en spanning misschien voor de bevalling?
alles is nu zo dichtbij he!
het is ook niet niks he straks zo een kleine mens erbij en een hoop verantwoording..
laat gewoon gaan die traantjes alles komt wel weer goed..
liefs..
 
Het is ook allemaal zo dichtbij en nu gaat het helemaal snel. Ben normaal wel een bikkel huil eigenlijk nooit en nu is het steeds raak. Gelukkig kan ik nu alles op de hormonen gooien. Al vind vriend het niks als we op de bank CSI kijken en ik zit te huilen.
 
O lieverd!! ( of leave voor de friese dames onder ons ;-))

Ik herken dit niet maar hoor het wel vaker......geeft niks meisie.........nog eventjes

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hier nog eentje. Mijn tranen komen elke week makkelijker. Vooral bij films enzo op tv... och och... wat een tranen.
Ik moet nog 5 dagen tot de uitgerekende datum en heb flink last van voor-weeën. Na elke sessie ben ik weer even volledig uitgeput en zwaar teleurgesteld omdat het niet doorzet en dan komen ze... dikke vette tranen. Hoort er allemaal bij hoor. het zijn je hormonen. Ik ben normaal helemaal niet zo'n jankerd. Lekker laten gaan ;)
 
Ja mijn mannetje vind het ook grappig. Ik laat ze ook lekker lopen staat alleen soms wat stom als je in supermarkt een traantje laat lopen omdat er weer eens wat zieligs in mijn hoofd zit.
 
Terug
Bovenaan