over en uit of toch....?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

heb me heilig voorgenomen deze pagina's nooit meer te bezoeken. heb na alle iui en ivf pogingen een punt achter de zaak gezet, zwanger zijn is over!! heb in december dagboeken en zwangerboeken etc. verbrand in mijn openhaard als afscheidsceremonie (tja hoe heftig kan het zijn) en heb alle leuke dingetjes weg gedaan. over en uit!

nu even later, ben al 4 weken over tijd, heb me heilig voorgenomen nooit meer een zwangertest te doen aangezien mijn lichaam me altijd boor de gek houd, en ik geen hoop wil hebben aangezien het te veel pijn doet, maar goed dit heb ik ook nog nooit meegemaakt, of slaan we gewoon een ongi over??? Een stilzwijgende afspraak is om er samen niet over te praten, maar goed nu begin ik wel nerveus te worden.

klachtjes?? ach de afgelopen 4 jaar heb ik al zovaak het gevoel gehad zwanger te zijn. Tja rare buiksteken, snachts misselijk, brandend maagzuur inde nacht.. tja. zeg het maar, word ik gek???. liefs simone

Hoi Simone,

goh, al 4 jaar bezig dus! Kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment dan wil afsluiten.. Maar 4 weken overtijd, dat klinkt wel heel veelbelovend toch?!
Lijkt me dat je nu toch wel een test ´mag ´ doen toch?!

Ik duim voor je dat er een klein wondertje in je buik zit!

Hou ons op de hoogte!

Groetjes Janu

Je hoort het toch wel vaker, dat als je voor jezelf de knop omzet van voor mij helaas geen kinderen, dat je toch nog spontaan zwanger wordt!
Mijn collega is na 8 jaar proberen toch nog spontaan zwanger geworden,nadat ze voor zichzelf besloten had met alle toestanden te stoppen!

Er is nog hoop!

hoi,

heel apart he 4 weken overtijd terwijl je dat normaal nooit hebt ???

nou ik hoop idd dat het toch nog gelukt is en jullie toch zwanger zijn

en idd na 4 weken mag een testje wel , ookal snap ik dat je niet goed durft

heel veel succes

liefs moekje

p.s. laat je het nog wel even weten

hallo ik hoop voor je dat het nu dan eindelijk zover is, wie weet, ben benieuwd , we hopen het snel te kunnen lezen,
                                              groetjes wendy

he, en al een test gedaan ben zo benieuwd ??? ik hoop het zo voor je,ik hoop snel goed nieuws te kunnen lezen,

groetjes wendy

nog geen test gedaan, onder het mom van we doen net of we gek zijn, valt het ook niet tegen. mannetje zegt gister, toen ik vroeg mag ik ergens over pratem ": over een maand praten we wel". voel me wel erg moe, hoofdpijn enzo. Over een week doe ik denk ik toch een test, weet ik zeker dat ik niet zomaar een ongi over heb geslagen. sorry heb gewoon geen moed meer. Voel me eigenlijk wel super relax. ik houd jullie zeker op de hoogte! groetjes simone

Terug
Bovenaan