Over en uit!

Hoi lieve meiden,

Helaas is ICSI poging 2 ook mislukt!

Had steeds wel het gevoel dat het niet goed zat, maar je blijft toch hopen zolang de rode duiveltjes er niet zijn. Helaas zijn ze net gearriveerd. Op dit moment gaat het redelijk met mij, ik heb de afgelopen dagen al zoveel tranen vergoten dat het nu gewoon rustig is. Zal nog wel komen denk ik. Ik ga hierbij wel meteen afscheid nemen van het forum. Ik wil eerst deze klap rustig verwerken en tot rust komen.

Allemaal heel veel sterkte en succes!

Liefs, Ibbeltje

Lieve Ibbeltje,

Wat balen zeg dat je 2e icsi poging wederom niet gelukt is.
Ik had nog wel een hoopje dat je me zou volgen naar het januari forum.
Ik had het je zo gegunt meid!!!

Doe lekker rustig aan en kom weer op krachten voordat je aan poging 3 gaat beginnen.

Veel sterkte,

Lfs Sylvia
(6 wkn en 3 dg zwanger 2e ivf)

Lieve Ibbeltje

Ik heb zo voor je geduimt dat het goed zou gaan en nu zijn die rotte duivels er. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen. Geef het een plaats en doe rustig aan.

Liefs

Lydia

Lieve Ibbeltje,

Wat vind ik dit erg voor jullie, het was jullie zo gegund. Ik hoop dat jullie deze tweede teleurstelling kunnen verwerken en over een poosje volledig uitgerust en vol goede moed met de volgende poging kunnen beginnen. Heel veel sterkte voor jou en je partner, en blijf vertrouwen houden voor de toekomst!

Liefs, Judith

Lieve Ibbeltje,

Wat een flinke tegenvaller zeg....
wat ontzettend balen voor je.
ik had het je erg gegund.

Neem de tijd om alles een plekje te geven meid.
Wij denken aan je... ook al ben je hier even niet actief.

Liefs,
mama Peet

Lieverd toch, heb je net al even "gesproken"op msn, ik vind het zo super erg voor je! Probeer rust te nemen, te genieten van je man, je omgeving en alle positieve dingen die op je pad komen, neem even afstand en als je me nodig hebt, je weet me te vinden!

Heel veel liefs en een knuffel van Pleun

Hoi ibbeltje,

wat ontzettend balen dat het weer niet is gelukt. Doe het rustig aan en neem je tijd ervoor.
Ook al ga je afstand nemen van het forum en eerst dit verwerken, als je je hart wilt luchten zijn wij hier!!!

Heel veel sterkte en succes.

Liefs, Belle

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Verdorie, waarom nou niet?????
Ik word helemaal verdrietig van jou berichtje.

Ik had nu echt  verwacht dat jij de volgende gelukkige zou zijn, ik gun het je zo. Ik had het zo leuk gevonden om jou te mogen verwelkomen op het zwanger zijn forum

Meid, wat hebben jullie weer een klap te verwerken. Groot gelijk dat je even afstand neem van het forum, je moet nu even tot rust komen.
Neem alle tijd die je nodig hebt, samen met je mannetje. Probeer van alle andere dingen te genieten die wel goed verlopen. En probeer pas aan die laatste poging te beginnen als je er lichamelijk en geestelijk weer helemaal aan toe ben.

Ik hoop over een poosje weer wat van je te "horen". Ook al is het alleen maar even een HALLO  en om even te laten weten hoe het met je gaat (mag ook op het Oktober forum hoor).
Vind het wel fijn om een soort van "teken van leven" te krijgen van je. Ik ben je nog niet vergeten.

Kruimel

Terug
Bovenaan