over gek worden gesproken!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
ik heb echt nog last van zwangerschapdementie zit net te plakken en te knippen in het foto album van joany ben ik de schaar kwijt! net nog gehad ben niet van de tafel weggeweest maar die schaar is dus gewoon weg.
vreemd heb mijn zoontje laten zoeken die ziet hem ook niet nou ik ben echt gek aan het worden.........
snap er helemaal niets van hihi
ga nog maar effe verder zoeken

groetjes,
marike

hahahaha heb je hem al gevonden?
Ik ben wel eens mijn pen kwijt, en dan gewoon in je hand hebben!!!

groetjes

hoi hoi

hihi wat erg hè die zwangerschapsdementie als we er eenmaal door aangestoken zijn lijkt het alsof we niet meer vanaf komen  

Hoi hoi,

Whahaha kan er wel om lachen......ik ben mijn mobiel steeds kwijt.
Zo ook laatst toen was ik hem een week kwijt totdat ik mijn was ging vouwen.....daar lag hij tussen
En laatst vroeg mijn vriend....Merel waar is je mobiel?????Ik zei op tafel in de keuken......bleek hij in de vooraadkast te liggen ,whahaha hij zegt tja vind je het gek dat je je mobiel nooit kunt vinden .
Ik kan er meestal wel om lachen ,maar voel me zo'n oen.
P.s Naar mijn mobiel bellen heeft geen nut ,want het geluis staat meestal uit.

Hopelijk vind je je schaar snel,al gekeken tussen de was,de voorraadkast,in de vriezer?succes Merel

he he heb hem hij zat tussen! het foto album en daar had ik pas drie keer gekeken
hihi

groetjes,
marike

Whoehoeeeeeeeeeee nu kun je weer verder.......viel toch mee.....hij lag tenminste niet in de vriezer.

groetjes en knip en plakse

Terug
Bovenaan