Over grote en mooie auto's gesproken...

Moeten jullie eens kijken wat mij voorgespiegeld wordt als ik eind maart mijn scrtiptie (zo goed als) af heb! Niet specifiek deze kleur/exemplaar, mag er dan zelf 1 kiezen)

Ik noem het altijd een oma Duck auto ivm die randjes onderlangs. Het is een Chrsysler Cruiser.

Ter vergelijking: ik rijd nu rond in een skoda uit 1994 die bijna uit elkaar valt, zoiets als deze (zelfde kleur, maar niet mijn wagen):

Geloof dat ik het heel druk heb de komende maand

Groetjes, Rianne en Lydia

Tja Esme, maar als Hans mij een auto voorspiegelt is dat iets realistischer dan als de dealer dat doet...
En ik wilde zelf perse deze Skoda, als Tsjechofiel, tis ook ene heerlijk grote bak, maar na bijna 6 jaar rijden (14 jaar totaal) begint ie een beetje uit elkaar te vallen: raampjes bijna niet meer dicht (erg lastig bij een parkeergarage), niet waterdicht in de  wasstraat, deuren die zo kraken dat Lydia er rechtop van gaat zitten, versnellingspook waar washandje omheen moet omdat ie anders verbrokkelt... Veilig is ie wel en motorisch ook oke, maar om die motor heen roest ie zo langzamerhand bijna weg

Als wij de staatsloterij winnen, dan komt deze er, kunnen alle vriendjes en vriendinnetjes van Lyanne mee naar waar ze maar willen!!

Cadillac Escalade 08

Marieke mv Lyanne

@Esme: Mwah, hoorde toevallig ook iemand anders over die auto die jij liet zien, en denk dat die nieuw heel veel centjes kost... maarre als jij het op je spaaarekening hebt staan hou ik je niet tegen hoor  Ik zei net al tegen Hans dat een cabrio niet zo handig is, dan waait Lydia's staartje met een 'heerbee' elastiekje misschien nog uit, en ze is erg ijdel op dat gebied, maar dat probleem heeft Kay natuurlijk niet! Dus wat let je...

@Marieke (toch?): daar passen idd een hoop forumvriendjes in!

Maar nu ga ik weer eens wat zinnigs doen, heb gister al zitten dagdromen oevr dit huis:

Droomhuis Amerongen

Als je de foto's bekijkt kom je een souterrain tegen van 55m2 waar al mijn boeken met gemak inpassen, en het is verder ook niet verkeerd wonen in Amerongen.

En nu moet ik oppassen dat ik niet ga zitten zwijmelen over de aanblik van een Chrysler op de oprit van dat huis, naast de Rover van Hans.

Groetjes, Rianne

ik ga ook een scriptie schrijven.... misschien dat ik mijn Peugeot kan inruilen tegen een Ferrari ofzo.... Mercedes slk ook geen bezwaar, hoor! hi hi hi hi

liefs
di silva

Terug
Bovenaan