over half uurtje naar manueel therapeut

al sinds de bevalling (4weken terug) kan bijna niets meer. ik kan alleen gespannen op het puntje van een stoel hangen/zitten en op[ mijn rug liggen. gewoon zitten kan niet, op zij liggen kan niet te lang staan kan niet, even lekker met mijn keretje hangen kan ook niet, voeden kost al moeite.

nu eindelijk na 4 weken ben ik doorgestuurd naar een manueel therapeut en wat zegt de dokter, waarschijnlijk met zo'n 4 behandelingen is jou probleem verholpen. op dat moment klonk dat als een verlossing maar nu kan ik er een beetje boos om worden. zo veel pijn als ik heb, ook mijn nek, bovenrugv en schouders doen nu erg zeer door de andere houding die ik heb aangenomen.

maar ik loop daar nu een maand ,mee terwijl het zo simpel te verhelpen is!!!.....

maja ik hoop dat het straks ook echt oplucht want dit is echt geen pretje

Hoi anne fien
misschien is het wel goed dat je naar een maueel therapeut gaat, dat kan soms wel helpen. Ik heb een tijd lang last van mijn rug gehad, niet door de bevalling hoor maar door de zwangerschap. Mijn schoonmoeder werkt mij een manueel therapeut als receptioniste en raadde me dat aan. Ik stond er eerst erg sceptisch tegenover maar de man tikte op een aantal plekken, waarvan hij zag dat het niet helemaal goed stond en tot mijn grote verbazing was ik er toen vanaf.  
Gewoon al na een keer. Ik hoop dat het voor jou ook zo werkt.
In ieder geval sterkte ermee.
groetjes Nathalie  

hij heeft alleen een beetje lopen trekken en duwen om te kijken waar de pijn precies zit. dit heeft al wat geholpen! ik sta er echt positief tegen over.

nu heb ik een oefening mee om thuis te doen en dinsdag moet ik weer terug komen.

we wacht af

Terug
Bovenaan