over het ei en positief!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Het heeft bij mij erg lang geduurd voor ik erachter kwam hoelang zo'n ei goed blijft...ik sta er nog steeds versteld van hoe weinig ik uiteindelijk weet over vruchtbaarheid...Nu zo'n ei blijft meestal maar zo'n 7 uren goed volgens mijn huisarts. Een zaadcel echter 48 tot 72 uur. Maar je moet een man dan weer 2 dagen rust geven om weer een goede productie te creëren. Wij 'klusten' de eerste maanden elke dag, maar dat heeft dus geen zin.

Ik vroeg gisteren hoelang je moet wachten om naar de huisarts te gaan maar dat hoeft blijkbaar niet meer...na 8 maanden blijk ik zwanger te zijn...
Ik heb echter wel constante buikijn, echt een menstruatiegevoel. Heeft iemand hier ervaring mee?

Gr. van een heel blij iemand

Jeetje ZWANGER :) das goed nieuws!
Je weet nu alleen vast niet hoe jullie dat gedaan hebben hé hahaha
wij klussen om de dag, dat schijnt ook een goeie kans te maken om zwanger te worden maar tot op heden dus nog niks...zitten nu in ronde 5 dus hoeven ons nog niet druk te maken maar zoals je zelf wel weet is elke maand een maand teveel hé :(

Geniet er maar lekker van...het is jullie toch maar mooi gelukt!!!

Groetjes Kaa

Hallo!!

Geweldig joh!!!

Gefeliciteerd!!!!
Geniet er samen goed van he!!

Liefs Flower

Hoi meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
En dat gevoel van ongesteldheid is normaal hoor. Heb ik ook de eerste 7 weken gehad. Het schijnt te komen doordat je baarmoeder gaat groeien. Dus maak je geen zorgen hoor. Het wordt vanzelf wel minder.

Liefs, Monique23

die buikpijn had ik ook, komt door het uitzetten van je baarmoeder...en het aantrekken van je banden..

Hoi,

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!
Over het constante buikpijn en menstruatiegevoel, ik had dat gevoel afgelopen zaterdag. Ik heb het tot nu toe nog niet weer gehad. Nu mijn vraag aan jou, had je dat 1 dag of langer ??

Bedankt voor je antwoord en onthoud goed : GENIET ERVAN MET Z'N 2-EN !!!

Liefs Biaggi

GEFELICITEERD!!!!!
Geniet er samen van en ook een dikke proficiat aan de papa.

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan