over hoe het nu verder gaat, dus een update van een oude bekende

hoi allemaal,

Tja, ik lees nog steeds mee hoor en zie toch veel nieuwe namen helaas.

Gelukkig ook goed nieuws hier dus, Kat, meid, van harte hoor ik ben echt blij voor je.

Ach ja, het lijkt alweer zolang geleden dat ik hier was, maar schijn bedriegt.

Na een aantal miskramen (nu dus 5) is gebleken dat mijn bloeddruk
extreem hoog was(is) en dat er waarschijnlijk iets met mijn nieren zou
zijn. Helaas zijn daar de uitslagen nog niet van binnen, maar a.s.
donderdag wel de uitslag van de nierecho.

Het kindjes krijgen is definitief verleden tijd, want het is al wel
gebleken dat door die nierstoornis (welke het ook is) ik een
zwangerschap niet meer kan uitdragen.

Ik heb hier inmiddels vrede mee, want mijn lichaam gaat nu voor.

Het lastige is alleen dat mijn bloeddruk niet wil dalen ookal heb ik
bloeddrukverlagers. Heb sinds vandaag er nieuwe bijgekregen omdat de
bloeddruk alleen maar hoger wordt. Een ziekenhuisopname lijkt dan ook
aardig dichtbij te komen helaas.

Ik weet wel, het heeft niks met zwanger zijn of zwanger raken te maken,
maar ik weet wel dat er sommige meiden misschien wilden weten hoe nu
verder met mij.

Bij deze.

Ik hoop dat een ieder hier toch een fijne zwangerschap mag krijgen en
dat degene die zwanger zijn, hun buikje koesteren. Het is en blijft een
heel groot wonder.

veel liefs allemaal, Hester  

hoi Hester,

goed wat van je te "horen". we kennen elkaar niet zo erg. je ging hier weg toen ik er net een tijdje was, maar ik heb wel je laatste verhalen en ook wijsheden en gedichten meegekregen.
Wat knap dat je je er nu al bij hebt neerkunnen leggen. Natuurlijk gaat je eigen gezondheid voor alles.
Ik hoop dat je snel goed ingesteld raakt op medicatie. Sterkte ermee!

Groetjes!

Lieve Hester,

Bedankt voor je felicitatie! Fijn om te horen dat het nu allemaal goed uitgezocht word. Jammer dat er geen kindje meer kan komen bij jullie. Maar wat je al zegt, je gezondheid gaat voor. Ik hoop dat ze gauw je bloeddruk onder controle krijgen!

Groetjes, Kat

Lieve Hester,
Ik ken je inderdaad nog niet, maar wil je wel heel veel sterkte en beterschap wensen. Ik was onder de indruk van je verhaal en nog meer van hoe je ermee om gaat. Ik wens je het allerbeste!
Groetjes van Sisi.

Hoi Hester,

K ben blij dat je het zo goed naast je neer kunt leggen, en inderdaad je lichaam gaat gewoon verder je kunt immers niet zonder toch? Ik hoop dat je toch gelukkig bent nu, ook al gaat het met je bloeddruk nog even niet zo best en je nieren werken ook niet echt mee. Ik hoop dat dat snel verholpen wordt en je dan heel gelukkig gaat worden met heel je gezin en ik wens je het aller beste toe, want je was en bent voor iedereen een grote steun geweest hierzo en overal.

dikke knuffel van Leonie

Hoi Hester,

Fijn te horen dat je  je er bij neer kunt leggen dat je niet meer zwanger mag worden. Zal toch een pittige strijd met jezelf geweest zijn, want je wilde zo graag als we hier allemaal willen. Ik hoop dat ze snel uitvinden waarom je bloeddruk zo hoog is en hoe deze weer normaal te krijgen. Pas goed op jezelf en heel veel sterkte.

Em

Hoi Hester,

Hier weer een oude bekende, Angelique (op het forum ook wel ANGE).
Goh ik wist even niet wat ik las over jou zeg, ik schrik ervan, maar hoe hard dit ook voor je is je eigen lichaam gaat echt voor. Niet te geloven dat je dit al die tijd niet hebt geweten. Het had je een hoop leed kunnen besparen meid.
Ik weet nog dat je mij een keer je MSN gegevens hebt gegeven in een antwoord ik zou   mezelf toen ook op de msn gaan zetten, maar daar is het nooit van gekomen, zou je dat alsnog een keer willen geven? Sindsdien ben ik ook niet meer op dit forum geweest.
En helaas er is voor mij nog niet veel veranderd, ik ben nog steeds niet zwanger en daar baal ik onderhand van. Ik heb besloten met mijn man dat we het nog 2 maanden proberen en dan gaan we toch maar eens naar de huisarts (dan zijn we inmiddels een jaar voorbij onze miskraam). Hester ik hoop dat je nog iets van je laat horen, verwacht niet meteen antwoord, want ik zit echt niet dagelijks achter de computer!
Heel veel sterkte en liefs van ANgelique

Terug
Bovenaan