over hond 2

wou even reageren op anoniem die zei doe die stinkhond weg ,nou wil je dan alsjeblieft niet reageren zeg ,wat een reactie een hond is ook een gezinslid
net zoals jij jou kindje zal zien maar die zal dus ook niet veel slimmer worden dan jou
 
Ben het er ook helemaal mee eens. Ik denk dat je er beter niet op kunt reageren! Je hebt dierenvrienden en dierenhaters en die begrijpen elkaar toch niet.

Groetjes van een dierenvriend en hondenliefhebber met 1 kind en 40 weken zwanger van 2e kind
 
ben het er ook helemaal mee eens,ik heb zelf ook een hond een golden retriever,en hij hoort bij het gezin!!!dat soort mensen kan ik niet uit staan,klere leiers kan er heel kwaad om worden laat je niet kennen hoor.
 
ik heb zelf 1 kind en een reuze verschrikkelende Jack russel. deze blaft als mensen gaan, ja.....niet als er ienmand komt maar als ze gaan.(al is het een onbekende) maar dit verschrikkelijke beest is mijn beste maatje en zou hem voor geen geld kwijt willen.Oke stel dat je baby een allergie heeft en dan nog denk ik dat ik hem buiten in de garage leg, maar dat is iets voor latere zorg. geef mij maar een hond, dit is ook god voor de opvoeding van je kind. Waarom zet anoniem er inderdaad geen naam bij? Bang????!!! groetjes jacqueline
 
Terug
Bovenaan