Over stag gegaan....

Hoi meiden,

Vandaag weer dag 7 van de cyclus. (vanaf maart....) Heb net twee setjes ovulatietesten besteld via internet. Wilde dit steeds niet omdat ik dacht dat ik er dan teveel mee bezig zou zijn, nu denk ik dat het me wat rust zal geven wanneer ik erachter kom wanneer nu precies mijn eisprong is. Nu rekenen we er een ruime week voor en 'klussen', dan om de dag maar toch heb ik dan na die week (waarna we het ook nog wel doen maar dan minder vaak) dat ik twijfel of mijn eisprong toch niet later is geweest etc.
+ kan ik dan bijhouden wanneer mijn eisprong precies  is, mocht het nog langer gaan duren en we misschien wel bij een gynecoloog belanden en hij ons weer naar huis wil sturen omdat we eerst maar eens een half jaar moeten gaan tempen ofzo.
Zo had ik dat allemaal dus bedacht. Ben zeer benieuwd wat die testen aan zullen geven.
Zal het jullie laten weten hoor!
Mijn collega heeft ze ook deze maand en die had gisterenavond twee streepjes terwijl ze dacht dat haar cyclus wel langer zou zijn!

Groetjes Ineke

Ha Ineke,
Wij hebben dat ook een tijdje gedaan en het is mij goed bevallen! Juist nu weet je wanneer het exact DE DAG is, en hoef je niet meer onzeker te zijn of je een keertje mist! En al die andere dagen kan het lekker spontaan gaan in bed en hoef je er niet zo mee bezig te zijn!
De eerste keer verwachtte ik meteen dat het raak was, maar dat was natuurlijk niet zo. Maar na  een paar maanden is het toch gelukt!
Succes!
Henriette

Terug
Bovenaan