over thijmsiroop

ik ben net naar de huisarts geweest en volgens haar en de apotheek(ze heeft overlegt zitten in hetzelfde pand) mag je dus GEEN tijmsiroop hebben!!!!! plus voor mij werkt het al niet heb een bronchitus aanval,.... heb voor de nachten nu codeiene mocht eigenlijk ook niet in het laatste trimester maar vanwege mn navelbreuk moet ik echt zo min mogelijk hoesten..... dus dan maar dit voor alleen deze week de nachten.....

groetjes danielle

Ik denk dat het erg verschilt van dokter en apotheek, want volgens mijn arts mag ik dat wel gewoon gebruiken. En indd baby's en kleine kinderen mogen dat ook hebben. Bij mijn vorige zwangerschap ook gewoon op aanraden van de arts gebruikt.
Beterschap meid, hopelijk voel je je snel wat beter.

Liefs marielle 35w3d

miscchien kan je bij een bio winkel of de tuinen ofzo een alternatief kopen. Daar kunnen ze je meestal ook wel goed adviseren. Vervelend hoor, zo hoesten met een navelbreuk.

Komt die navelbreuk door je zwangerschap of was dat al?

nee de navelbreuk is door de zwangerschap gekomen..... me vertild tijdens het werk en doordat alles wat slapper was is er een breuk ontstaan...

denk idd ook wel dat het overal scheelt want wij mogen bv geen rennies... en ook dat heb ik al regelmatig voorbij horen komen dat andere het wel mochten!!! en mocht ik 5,5 jaar geleden al niet maar goed ik doe het gewoon niet en neem vanavond een codeiene tabletje en zie het wel

Ja nou dat het verschillend is, is dan echt wel bewezen inderdaad.
Want ik mag me bij wijze van rond eten aan Rennies,
maar paracetamol met codeine mocht absoluut niet.
En dat was even flink balen voor een hoofdpijn patient zoals ik ben. Want paracetamol kan ik evengoed niet nemen, helpt me toch niks.

ik heb ook geen pcmol met codeine maar losse codeine de laagste dosering en idd het mag eigenlijk niet .... maar vanwege mn navelbreuk moeten ze me iets geven.... en dit kan het minste kwaad schijnt...

Terug
Bovenaan