Over tijd en geen positieve zwangerschapstest

Hi iedereen

Ik ben nu al sinds vrijdag 23 december over tijd. Nu is het al maandag 26 december en nog altijd geen menstruatie.
Ik heb ook nog geen positieve zwangerschapstest.

Ik vroeg me dus af:
Heeft iemand hier dezelfde ervaring gehad en was zwanger?

Ps: morgen ga ik naar de dokter voor een bloedafname.
Wens me succes.

Groetjes

Zingertje
 
Tja, het kan vriezen, het kan dooien. Je bent nog niet echt lang overtijd. Dus zou ook kunnen zijn dat je gewoon een langere cyclus hebt. Aan de andere kant ken ik iemand die pas een week na de nod positief testte. Ik zou als ik jou was gewoon afwachten en elke paar dagen een test doen, vooral in deze drukke periode voor huisartsen. Misschien een beetje hard, maar dit is geen reden om te gaan. (In Nederland staan huisarts flink onder druk, maar denk dat je in België woont?) 
 
 
Tsja. Zou na 3 dagen echt niet al bij de huisarts aankloppen. Maargoed, dat was je vraag niet. Je lichaam is geen robot, kunt altijd een keer een paar dagen later (of eerder) ingesteld worden. Weet je dmv ovulatietesten oid wanneer je ovulatie was? Wellicht was die wel later door stress, ziekte wat dan ook..
 
Ik had het deze maand toevallig ook. 5 dagen over tijd, uiteindelijk toch ongesteld geworden. 
Je lichaam doet wat ze wil zeg maar.  Had ook negatieve zwangerschapstesten. 
Maar goed sommige testen pas ruim na NOD positief dus tja is toh lastig altijd. Niks aan te doen dan afwachten vrees ik. Als je over een aantal dagen nog niet ongesteld ben weer een test doen. 
Weet ook niet hoelang je al probeert zwanger te worden? Als je net van de pil af bent kan je cyclus nog behoorlijk raar doen voor een langere tijd. 
 
Hi noenoe
Ik ben nu al sinds juni van de pil en heb 1 miskraam gehad in augustus.
Ik heb wel deze maand een blaasontsteking gehad en antibiotica moeten nemen. Ik heb al gehoord dat je resultaat er onduidelijk kan van worden.
Dus ik ga vandaag naar de dokter voor een bloedtest.
 
 
Groetjes
 
Zingertje
 
helaas kun je daar niet van uit gaan. Je bent relatief kort (6 mnd) gestopt met de pil. En hebt in aug dus helaas een miskraam gehad. En dan nog zijn er genoeg redenen om eens een kortere of langere cyclus te hebben. Ik lees echt niks vreemds
 
Terug
Bovenaan