Over tijd, maar negatieve test..

Hii allemaal, <br />Wij proberen nu ong 9mnd om zwanger te worden.. nu zou ik afgelopen zaterdag (ongeveer, ik vertrouw die apps niet helemaal hihi) ongesteld moeten worden. Maar tot vandaag nog niks. Vanmiddag een action test gedaan maar niks helaas. Ik zie wel een lichte streep, maar een verticale. Geen rechte zoals op t plaatje zou moeten. <br />Wat moet ik hier nu mee pff wordt er gek van hahaha<br />Ps ik snap even niet hoe je een foto erbij plaatst
 
hoi hoi!
Nou ik ben een aantal maanden geleden gestopt met de pil, en sinds vorige maand een beetje mijn eisprong aan het zoeken. Mijn cyclus is al vrij stabiel, 23/24 dagen, dus wel vrij kort.
De vorige maand had ik echt veel last van hoofdpijn en buikpijn, ik dacht ik doe een testje. En toen kreeg ik ook een horizontale streep. Een dag later helaas ook ongesteld (ook wel verwacht na zo n korte tijd).
Misschien een cb test doen? Zouden die van action goed zijn? Gaan jullie ook voor jullie 1e kindje?
Grs Linda
 
Hii, nee wij gaan voor de 2e..

Vanmorgen weer een test gedaan, want nog niet ongesteld geworden, maar helaas geen streepje.. ik ga maar afwachten denk ik
 
Terug
Bovenaan