Over tijd maar test niet positief...

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben een week over tijd en ik heb ondertussen om de dag een test gedaan, maar deze geeft niet aan dat ik zwanger ben.... Wat nu?

Ik had hetzelfde in de eerste maand nadat ik ben gestopt met anticonceptie. Waarschijnlijk is je eisprong later geweest dan je zelf dacht waardoor je nu nog niet ongesteld bent of je hcg nog niet voldoende is om een zwangerschapstest positief te laten zijn. Het enige wat je kan doen is nog afwachten en over een aantal dagen eventueel nog eens testen.

ik ben nu ongeveer een half jaar van de pil af en ik werd gewoon iedere keer op woensdag ongesteld... Dat moest dus vorige week gebeuren... Moet ik anders de dokter om advies vragen of een beter merk zwangerschaptest kopen?

Maar ik heb misschien wel kwaaltjes... Beetje last vd onderrug, maagzuur en misselijkheid. ik kon altijd veel eten, maar als ik nu maar een paar happen op heb zit ik al vol of wordt ik misselijk... Soms hoofdpijn en een beetje gevoelige borsten.... Of zit het allemaal tussen de oren omdat ik het zo graag wil?

Je hebt bijna dezelfde kwaaltjes als ik en ik ben met zwanger...

Lastig dit ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt!

:)

Ik had de doktersassistente voor de zekerheid gebeld. Ze adviseerde mij te wachten tot vrijdag om dan nog een keer een testje te doen mocht ik dan nog niet ongesteld ben geworden... Anders maandag nog een keer... Ze zei ook dat het door de zenuwen kan komen vanwege dat ik het zo graag wil... Ik hoop dat de test vrijdag wel goed uitpakt... :)

Spannend hoor! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

Ik testte bij de oudste pas 8 dagen overtijd pas positief. Dus het kan nog zeker. Ik zweer echt bij de kruidvat testen. 2 voor 5 euro.

Terug
Bovenaan