over tijd, nog steeds negatieve test (?)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Snap er niets meer van, ben nu 5 dagen over tijd, had dus 7 okt. mijn NOD. Heb toen een paar uur iets bloedverlies gehad en daarna niets meer. Voel(de) me zwanger etc. Toch dinsdagavond een test gedaan en gisteravond weer, weer negatief. Herkent iemand dit? Buurvrouw van mn moeder had hetzelfde gehad en dacht dat ze dus ongi was en de maand daarop was ze (weer) niet ongi en was ze dus zwanger (die maand ervoor dus al en was het dus een innestelingsbloeding geweest) alleen heeft zij dus geen test gedaan omdat ze dacht dat ze toen ongi was. Wie herkent dit???

hoi roos,

ik ben nieuw hier en zit in het zelfde schuitje alleen dan drie dagen overtijd en ook nega getest als advies zal ik een paar dagen wachten en dan testen en als je dan nog niet ongi ben na de ha dat ga ik in iedergeval doen , maar die onzekerheid he en dat wachten is echt niet leuk ik wil het gewoon weten kon ons lichaam het maar gewoon zeggen zal een stuk makkelijker zijn (haha) nou veel succes en hopen maar dat het raak is (spannend)

liefs pris21

hey,

helaas weet ik hier het antwoord niet op,maar misschien wel innesteling zoals jezelf al aangeeft!!duim voor je meid!!

fijn weekend,en succes met   wachten!!

liefs maagd

Terug
Bovenaan