Over tijd , symptomen maar negatieve testen

<p>Lieve allemaal.</p><p>ik kan wel even wat ervaringen en tips gebruiken. <br />ik zit inmiddels op cyclus dag 44. Ben niet helemaal regelmatig maar heb meestal een gemiddelde van 30 dagen.</p><p>Korte bloeding gehad rond mijn Ovulatie wat dus ook een innesteling bloeding kon zijn.</p><p>sinds 2,5 week helemaal geen eetlust meer, heel misselijk, maagzuur, overdreven moe , krampen in mijn buik, emotioneel en mood swings. Af en toe ook erg licht in mijn hoofd of duizelig en alles is snel te veel.</p><p>dat samen met het feit dat ik erg laat ben deze maand doet mij denken dat ik zwanger ben.</p><p>alleen alle testen die ik tot nu toe gedaan heb zijn negatief geweest. <br /><br /></p><p>ik ken deze klachten helemaal niet en ken m’n lichaam niet zo.</p><p>zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt en mij een beetje kunnen helpen? <br />natuurlijk ga ik ook de huisarts bellen hier over, maar wat insight van jullie is ook erg fijn!</p><p>groetjes, Lilly </p>

Wanneer heb je die bloeding gehad dan? Zit nogal verschil tussen een eisprong of een innesteling. Misschien had de bloeding wel een andere oorzaak. Al die klachten zeggen niets. De negatieve testen wel...

Zowel 16 als 27 dagen na de eerste dag van mijn laatste menstruatie 1 of 2 dagen een beetje oud bloed gehad.
t gaat mij er meer om waar dan de klachten vandaan komen en waarom ik nog niet ongesteld wordt. K snap er niets van 

Ik denk dat wanneer deze klachten van een zwangerschap zouden komen je hCG wel dusdanig hoog zou moeten zijn dat de testen wel positief zijn. Ik had eerst een positieve test en pas een dikke week later de eerste serieuze klachten. Huisarts inderdaad even bellen om alles uit te sluiten. 

Wanneer ben je gestopt met anticonceptie? Zou allemaal bij ontpillen kunnen horen. Het lastige is dat je niet weet óf en wanneer je een eisprong hebt gehad en of je dus wel of niet overtijd bent

[quote quote=10355342]
Wanneer ben je gestopt met anticonceptie? Zou allemaal bij ontpillen kunnen horen. Het lastige is dat je niet weet óf en wanneer je een eisprong hebt gehad en of je dus wel of niet overtijd bent
[/quote]
8 maanden geleden gestopt met de pil. 
nee klopt dat vind ik ook erg lastig. Maar ik ga dan uit van de langste cyclus die ik heb gehad en dan ben ik nu 6 dagen overtijd. Weet dat dat niet waterdicht is. 
heb de eerste 2 maanden na t stoppen van de pil veel klachten gehad. Sindsdien niet meer behalve acne en haaruitval. 

Terug
Bovenaan