• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Over tijd

Hoi allemaal,
12 maart zou ik ongi moeten worden, dus niet [ik heb een cyclus van 5 weken]. Ik heb 20 maart een DA test gedaan, niet zwanger. Nu 3 weken over tijd, ben ik nog niet ongi geworden. Heb wel druk onder in mijn buiken last van mijn eierstokken. Zere borsten heb ik ook, maar die heb altijd als ik ongi moet worden..... Hebben jullie een idee? Of heeft ook iemand dit al gehad en toch nog ongi geworden? Groetjes
 
Hoi, even een reactie op je berichtje. Ik zou als ik jou was gewoon nog een test doen. Het kan zijn dat het hormoon nog niet ect aanwezig was. Nu je drie weken over tijd bent moet het hormoon wel aanwezig zijn. Probeer het gewoon nog eens. Ik heb nu, ook al ben ik nog maar net zwanger, ook de verschijnselen van menstruatie en het kan dus wel duiden op zwangerschap.

Succes, Sas
 
Ik ga morgen met mijn man naar de dokter, spannend hoor, dadelijk ben ik niet zwanger! Maar ja, misschien is er dan iets anders met me aan de hand. Mijn buik lijkt wel een luchtballon en ik heb wel wat steken! Raar hoor! We wachten af.......
 
Ik hoop het echt voor je,ik heb nl hetzelfde gehad met een da test en ik was niet zwanger, maar had dezlefde symtomen als jij... Ik hoop het voor je veel succes!
 
Terug
Bovenaan