over tijd

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

zal me even voorstellen ,,,,,, ik ben natas
ben in jan gestopt met de pil , ben nu 3 dagen over tijd ( spannend)
voel me een beetje anders dan anders .
mijn vraag is daarom ook aan jullie , zou ik al een test kunnen gaan doen of zal ik nog even wachten .
het is heel spannend dit allemaal ....................

Hoi natas!

Ik ben Jazzie en ook in januari gestopt met de pil... mijn NOD datum is 4mrt.. dus ben benieuwd!... (hoop,hoop)

Maar als je al drie dagen overtijd ben kun je zeker testen...
ik vind het knap dat je dat nog niet gedaan heb! je kunt al met 1 dag overtijd testen dus...
nou ik hoop voor je dat het gelukt is veel succes!

ojeeeeeeeeeeeeeeee

als het er op aan komt is het super, ga morgen een test halen en dan afwachten ,
voel me heel anders dan anders na het eten moet ik ong naar een uurtje over geven en mijn borsten zijn zwaar en doen pijn , zijn dat tekenen dat het goed zit,,,,,,,,

Ik denk dat die kans er dik in zit!

dus veel succes morgen.. ik zal voor je duimen!

laat het wel ff weten he!

good luck! en geniet van het moment als het zo is!!!

Jazzie

Hoi Natasch,

Ik heb vandaag mijn nod maar er gebeurd nog niks.

Heb wel al een tijdje last van mijn borsten maar dit kan ook komen doordat ik vorigemaand een   miskraam heb gehad.

Wel heb ik last van meer afscheiding.

Ik durf gewoon niet te testen....

Liefs Roselien.

hoi   natas,

succes met het   wachten   en   testen!!
jij was   overtijd   toch..nou   dan   zou   ik   zeker   even   testen.

IK   kon   niet   wachten en   voelde ook wat   vreemde   dingentjes   dus   teste   ik   iets   eerder dan   mn nod..en   jahoor   zwanger..

ik   duim   voor   je!!

liefs   maagd

Wat knap dat je niet meteen getest hebt ik wou ook wachten tot drie dagen later maar is me niet gelukt eb een test gedaan en niet zwanger maar ben nog steeds niet oni   en had afgelopen woensdag nod.

Heb gister nog een test gedaan en ook die was negatief maar ben nog steeds niet ongi.
Ik voel heb soms wel het gevoel of ik ongi word maar toch komt het niet en heb ook een raar gevoel in mijn borsten wat ik normaal niet heb.

Als ik van het weekend nog niet ongi ben ga ik nog een test doen.

veel suc6 en ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Groetjes Desire

hallo ik moest ook ong worden woensdag maar ben het ook nog niet maar heb die maandag er voor wel een test gedaan maar kwam niets uit mischien niet genoeg hcg maar ik voel me gewoon normaal ik weet niet wat ik moet doen of ik nu weer moet testen ja of nee nou ik hoop dat ik natuurlijk zwanger ben ik wil ook zo graag maar goed afwachten maar weer ben in november gestopt met de pil veel liefs blontje

Terug
Bovenaan