over tijd

A

Anoniem

Guest
Ik heb wel vaker egtest, maar nu vond ik van mezelf dat ik aardig lang gewacht had. Ik had Vrijdag de12 mei omgesteld moeten worden. Het is nu woensdag de 17 mei en heb net getest, maar helaas niet zwanger ( volgens die test dan).
Ik was nu zo overtuigd, veel plassen, veel moe, overtijd, op 28 april een vleugje rose vloed.....

Toch niet zwanger.... En ik ben ook nog nooit zo lang ( 5 dagen ) overtijd geweest.... begin te twijfelen aan de kruitvat test...

misschien over 3 dagen dan maar een duurdere test proberen.... als ik natuurlijk nog steeds niet ongi ben!

Meer mensen dit mee gemaakt? Die waardes hadden toch al in mijn urine moeten zitten??

even rustig afwachten! het is errug lastig maar die waardes kunnen in het begin wat minder sterk zijn vogens mij!
veel succes

Hoi LA

Ik heb precies hetzelfde als jij!!
Ik had mijn nod ook op 12 mei en ik heb al 4 negatieve testen in de prullenbak liggen.
Gister ochtend heb ik voor de laatste keer getest.

Echt niet normaal is dit. Ik dacht echt dat het ddeze ronde raak zou zijn, Heb best wat zw-klachtjes.
Niet goed voor onze gesteldheid dit!
Ik loop 100 x op een dag naar de wc.
Ik ga vrijdag pas weer testen. Dan ben ik 1 week overtijd. Zou er dan een 2e streepje staan? Ik ben erg onzeker geworden.
Maar aan de andere kant is er ook nog geen ongi. En dat is weer een goed teken!
In welke ronde zit jij? Wij in de 6e.

Nou hou ons op de hoogte!
Liefs MM

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)
    IU/L of MIU/ML
gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger
    < 5
    -

21 dagen
    0 - 5
    7 dagen

28 dagen
    3 - 426
    14 dagen

35 dagen
    18 - 7.340
    21 dagen

42 dagen
    1.080 - 56.500
    28 dagen

49 - 56 dagen
    7.650 - 229.000
    35 - 42 dagen

57 - 78 dagen
    25.700 - 288.000
    43 - 56 dagen

79 - 100 dagen
    13.300 - 253.000
    57 - 78 dagen

2de trimester
    4.060 - 65.400
    17 - 24 weken

3de trimester
    3.640 - 117.000
    25 weken - bevalling

Na bevalling
    < 5
    -

Kijk maar eens naar de waardes! Je kunt zo zien wanneer ze hoog genoeg zijn om te testen.
Succes ermee.  

MM:

wat lollig wij zitten ook in ronde 6!!!!

Ik heb gister een vleugje bruine afscheiding gehad.

En nu last in mijn l-onderbuik..... en geen afscheiding.

Ergens sta ik er niet van te kijken als ik ongi word.... die pijn is er niet voor niks....
Ik test zaterdag denk ik.... ik wa sook zo overtuigd, veel plassen super moe.....

Die pijn maakt me erg onzeker nu, ook omdat die test al negatief was.

En anders heb ik misschien wel iets onder de ledenen.... mocht de test zaterdag negatief zijn, en niet ongi in het weekend. Ga ik naar d ehuisarts...

Succes... ik denk aan je!

Liefs LA

boompje: hoe kan ik die tabel lezen dan.... ik heb geen idee hoe ik dat kan weten wat mijn waardes zijn.... en anders hoe ik kan weten bij welke waarde je een streepje moet   zien...??

Terug
Bovenaan