over tijd ???

Wat moet ik hier nu weer mee; ik ben ongeveer 3 dagen over tijd en heb alleen maar negatieve tests maar niks wijst er op dat ik ongesteld wordt;heeft iemand dit weleens meegemaakt. Ik blijf zo testen wat elke keer weer een domper is, als het zo blijft bel ik maandag de huisarts wel....
Groetjes,A

Hoi, ik weet niet hoe lang het geleden is dat je de miskraam hebt gehad, maar het kan heel goed dat je cyclus nog niet helemaal goed is. Ik werd pas na 6 weken weer ongesteld na een curretage. Dus ik was 2 weken overtijd. De gynacoloog heeft toen tegen mij wel gezegd dat het makkelijk 6 weken kon duren voordat de eerste ongesteldheid zou komen. Dus echt overtijd kun je het eigenlijk niet noemen. Ik hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent, maar probeer er ook rekening mee te houden dat je straks toch ongesteld wordt. Groetjes Cath

Ik zit ook te wachten , ik was de vorige maand op de 23 e ongesteld en nu is het de 25e en nog niets te zien.
Ik test bewust nog niet ( ben nooit echt op de dag) Maar wacht echt nog wel een week als er niets komt. Ik heb in jan. een miskraam gehad en zit vanaf die tijd weer te wachten op een z.s. (nou ja, wachten!) Dus ik wacht nog wel even af, ben ik wel heel benieuwd of het deze maand raak is.
Heel veel succes en we wachten wel af.
Groeten Jet

bedankt voor jullie reacties. Mijn laatste mk was begin maart en ik ben op 1 of twee dagen na behoorlijk regelmatig ongesteld, behalve nu dus. Gisteravond leek het te beginnen, een heel klein beetje iets donker gekleurde afscheiding maar daarna niks meer, ik snap er nog steeds niks van en ga eerst nog geen test verspillen.
groetjes,A.

Terug
Bovenaan