Over tijd

Hoi,

ben nu 40 weken en 2 dagen, maar nog helemaal niks van tekenen dat de bevalling eraan zit te komen. Ik was net bij de verloskundige en vrijdag moet ik weer terug, ook om mijn bloeddruk in de gaten te houden. Vrijdag maken ze ook een afspraak voor een hartfilmpje om te kijken of de baby zich nog goed voelt in de buik. Erg spannend allemaal.   Ik hoop dat de kleine uit zichzelf komt ipv inleiden, dat lijkt me toch minder.

groetjes
Jadeje

Hoi ik ben vandaag ook 40 en 2 dgn en net naar de vk geweest alles was goed het is echt gewoon afwachten.
Bij miji s het wel aan het rommelen met buikpijn enz maar goed het zijn geen weeen dus ik heb er niks aan.

Jij succes ik moet vlg wk maandag pas weer dan hoop ik toch al wel bevallen te zijn. Bij ons doen ze pas inleiden bij 42wkn of als er een medische noodzaak is bij jullie ook?

Sterkte allemaal!!

Groetjes Nina

hoi,

ja hier ook pas inleiden met 42 weken, alleen als inderdaad uit de ctg blijkt dat het niet zo goed gaat met de baby dan eerder. Wel kan de verloskundige eerst nog inwendig onderzoek doen(strippen) om de bevalling op gang te brengen, maar dat lukt niet altijd.

Jij ook succes

groetjes
Jadejej

Succes met het wachtendames!!
Ik heb nog 3 weken te gaan voordat ik het uberhaupt over "overtijd" mag hebben.
Mijn eerste kindje, dus alles is spannend. Het is overigens nog geen cm ingedaald, dus dat kan nog leuk worden!

Terug
Bovenaan