Over tijd

A

Anoniem

Guest
IK ben nu bijna 2 weken over tijd...Op het moment dat ik ongesteld had moeten worden kreeg ik buikpijn en migraine maar alle klachten zijn verdwenen en ben ik niet ongesteld geworden. Ik heb nog niet getest omdat ik daar heel voorzichtig in ben. Ik heb een zoontje van 5 en hebben er erg lang over gedaan om zwanger te worden. Na mijn zoon wilden we een tweede maar ook dit lukte niet, twee keer een iui behandeling gehad maar ook niet gelukt. Mijn cylcussen waren ook heel lang en onregelmatig. Het laatste half jaar ben ik 13 kilo afgevallen en is mijn cyclus weer tussen de 30 en 35 dagen. Het is lang geleden dat ik een uitschieter had wat betreft cyclus dus het zou zo maar kunnen dat dat weer zo is, vandaar dat ik wacht met testen. Misschien heb ik een eisprong overgeslagen..( alhoewel ik wel een positieve ovulatietest heb gehad op dag 18)...Lekker al die twijfels. Bij m'n zoon heb ik ook lang gewacht met testen en toen ik een positieve test had was ik al 9 weken.

Hey meid.

Ik snap helemaal dat je wilt wachten met testen,
Zo'n negatieve test zit je ook niet te wachten.

Als je denkt dat je cyclus onregelmatig is en je hebt op dag 18 een positieve ovulatie test gehad. Dan kun je vanaf die dag 18 er 20 bijtellen en op die dag een zwangerschapstest doen.

Succes meid! Ik zal voor je duimen.

succes. begrijpelijk dat je wil wachten.
Bovemstaande tip klinkt idd goed dan heb je de uitschieters qua cyclis meteen meegepakt.

Precies ja. Bosbesje: Ja precies...ik had allang een test kunnen doen. 18+20 is 38 dagen. Ik zit nu op 44 dagen..Heb verder nog nergens last van maar dat hoeft ook niet natuurlijk. Bij m'n zoon werd ik met 10 weken misselijk. Als ik een eisprong heb overgeslagen dan moet ik in ieder geval rond 9 mei ongesteld worden. Als ik dan niet ongesteld ben dan is een testje misschien wel handig.
Toch is het ook wel lastig want stel je voor dat het wel zo is dan moet je toch wat maatregelen nemen wat betreft voeding en foliumzuur.

hoi,

hopelijk gefeliciteerd!!!

foliumzuur is altijd handig om mee te starten voor je zwanger wilt worden.
dus bij twijfel altijd starten met foliumzuur!
\het kan voor jou geen kwaad, en voor je kind is het goed!

testen en duimen :)
succes

Hey meid!

Hopen dat je zwanger bent:)
Ik had een paar dagen na mijn nod ook allemaal klachten en migraine en tot nu toe nog steeds geen ongi en niet zwanger zijn.
Ik hoop dat bij jou het wel zo is!

Liefs Ram24

Spannend! Hoop voor je dat je zwanger bent. Ik heb ook een beetje dezelfde klachten zoals wat jij nu hebt, maarja je lichaam kan je altijd voor de gek houden. Afwachten dus..

Laat je het ons weten? Vast wel ;)

Tuurlijk laat ik het dan weten. Ik zit nog in dubio over wanneer ik moet testen.
Met een test heb je meer zekerheid...ik heb namelijk chronische migraine en moet daar af en toe medicijnen voor slikken. Als je zwanger bent mag dat niet...Dus ja..zal ik testen of zal ik nog 2 weken wachten....Wat doe jij?

Terug
Bovenaan