Over twee uurtjes echo

Goedemorgen mede zwangere dames,

Langzaam maar zeker begint mijn hart steeds sneller te kloppen en begin ik een soort bibber te voelen. Om 10.30 uur heb ik mijn tweede echo om te kijken of alles goed gaat daarbinnen en ik vind het superspannend. Met zes weken zag alles er normaal uit, maar heb ik nog geen hartje gezien. Mijn lijf voelt zwanger en ik hoop zo dat het gevoel klopt... en dat het hartje klopt... en dat het gegroeid is... en nog steeds op de goede plek zit...

Met de onzekerheid gaat het op zich steeds beter, zeker met het zonnetje dat zo heerlijk schijnt. Maar nu met die echo in het verschiet...

Liefs,
Melian

 
Hey Melian,

Je heb inmiddels als het goed is je echo gehad, hoop dat alles goed is en goed is gegaan!!
Ben benieuwd...

Ik heb hem morgen....

Liefs....
 
hej hej...

Spannend...je hebt m nu al gehad!! Dus hoe was het??? Alles goed? heerlijk he dat mooie weer daar kikker je wel van op!

ik mag ook morge...:D ben echt heel benieuwd!

Liefs
 
Het is het al-ler-mooi-ste geluid dat ik ooit heb gehoord!!!

De kleine worm is nu bijna twee centimeter en ik ben op de kop af 8 weken zwanger (de gyn heeft er twee dagen vanaf gesnoept) en ben uitgerekend op 7 november.

Mijn lief was erbij en we hebben daarna in de auto mijn paps opgebeld om het goede nieuws te geven. Ik ben gelukkig en wens jullie morgen hetzelfde heerlijke gevoel.

Pffff, wat een opluchting. Dat wordt vandaag weer eens niets met dat werken ;-) Misschien moet ik bij mijn baas gaan aangeven dat hij me deze periode beter een half salaris kan uitbetalen, haha!

Liefs,
Melian

 
oooooow wat fijn! genieten geblazen dus! ik mag woensdagavond en ik kan echt niet wachten.

ook hier halve salaris werkneemster (erg he), ben zoo bezig met beseffen dat ik zwanger ben hihi

Geniet ervan! liefs Suus
 
Het is inderdaad het mooiste wat er is!! Geniet er maar lekker van....

Ik kan nu ook niet meer wachten dat het morgen is!!

En van het werken, dat geld voor mij hetzelfde!!! Ik heb zelfs vandaag een vrije dag genomen hihihi maar ook omdat ik niet vooruit ben te branden en behoorlijk ziek ben hahaha

Nogmaals geniet ervan!! Liefs Miran
 
Terug
Bovenaan