Over van comfort voeding naar gewone voeding

Hoi

Ik ben tamara en mijn dochterje Alyssa is op 05-05-05 geboren ze is nu dus bijna 3 maanden..

Ze krijgt op dit moment nog Friso Comfort voor darmkrampjes en daarbij Cinababy..Wanneer zou ik weer terug kunnen op de gewone Friso voeding of moet ik de Comfort blijven gebruiken?

Tips zijn welkom!

Groetjes Tamara
 
Hallo,

Waarom zou je van voeding vananderen als het goed gaat?
En wat kreeg ze nog meer cinebaby (of zoiets)
Ken ik helemaal niet wat is dat?

Groetjes Caroline
 
hoi,

mijn dochter is nu 4,5 maand en gebruikt ook de comfort.
ik ga ook niet meer terug naar de "gewone"voeding omdat ik het risico niet wil nemen om dat ze  weer darmkrampjes krijgt.
bij Britt hielpen de cinababy druppels niet, ze ging er alleen maar van spugen.

groetjes Carli
 
Hoi,
Ik gebruik al comfort sinds dat mijn dochter 4 weken is, ze is nu 9,5 maand en nog steeds reageert ze er erg goed op. Ik heb ook even Friso 1 Extra gebruikt omdat ik dacht dat hongerig was, maar daar kon ze absoluut niet tegen. Dit deed ik in combinatie met de comfort. Ik ben toen vrij snel weer helemaal terug overgestapt op comfort en dat gaat gewoon hartstikke goed. De comfort is geen aanvulling op normaal, maar hier zit johannesbroodpitmeel in tegen spugen, verstopping en krampen. De tijd van krampen is nog   niet helemaal voorbij bij jouw kindje, maar als je echt over zou willen stappen op normaal zou ik het pas doen als je kindje zes maanden is, dan kun je meteen overstappen op opvolmelk, maar ik zou wel even advies vragen bij het consultatiebureau. Zolang je kindje hier goed op reageert zou ik het risico niet nemen om over te stappen en gewoon lekker doorgaan zoals het nu gaat.
Groetjes Daantje (mama van Michelle)
 
hoi

mijn zoontje is op 03-05-05 geboren
en kreeg eerst borst voeding maar dat ging niet en toen dus de fles
eerst gewoon friso maar hij kreeg daar darm krampen van en toen dus friso comfort
maar meneer had daar niet genoeg aan en dus ben ik gaan mengen met friso exstra en dat ging goed en zo heb ik de comfort voeding dus langzaam af gebouwd elke week ongeveer een schepje minder je kunt comfort ook mengen met gewoon friso dus je ziet zo of ze weer last heeft van krampjes en dan doe je het niet gebrijk je he nog even door

groeten debby
 
Hoi,
Mijn dochter is 11 weken. Ik ben gestart met voorledige comfort voeding. Daarna half om half met normaal. Nu zit ik op een derde comfort en twee derde normale voeding.
Mijn dochter reageert hier goed op. Ik ben geminderd omdat vze veel last van lucht had in haar buik door de comfrot voeding. Ze liet de hele dag door winden.
Nu gaat alles goed. misschien dat ik straks ook wel helemaal stop.
Je kan het eerst langzaam minderen,   je merkt snel genoeg reactie.
Succes.
Groeten Jill
 
Terug
Bovenaan