Over zwangerschapstesten....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een vraagje.......
Telkens als ik een zwangerschapstest heb gedaan en leg deze aan de kant verschijnd er telkens een licht streepje. (na een kwartiertje/ half uur is er steeds een licht streepje tezien).
Ik weet dat die dingen niet meer betrouwbaar zijn na tien minuten, maar vind het toch raar....of is dit normaal? Hebben jullie dat ook?? Zo'n test reageerd toch alleen op hcg? dan zou er toch nix te zien moeten zijn?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Liefs Anne

Hoi,

Na 10 minuten zijn ze niet meer betrouwbaar, en dat streepje verschijnt er dan gewoon ook al ben je niet zwanger,doe anders een digitale clear bleu test ,dan ben je zeker van je zaak en houd het twijfelen op

groetjes monique

He Anne
Ik heb zelf meegemaakt dat er na 1 dag over tijd een heeel licht streepje verscheen en die bleef ook staan. Toen ik een week over tijd was, heb ik er nog een test tegen aan gegooid en die was overduidelijk!!
Ik was echt zwanger!!!
Dus volgens mij geldt die streep gewoon en probeer het over een paar dagen nog eens!
Succes in deze spannende dagen.
Groetjes MM

hoi

Ja, gewoon de digitale test van Clear Blue. Heel duidelijk: + is zwanger een - is niet zwanger!
Hij kost geloof ik 20 euro, maar dan zitten er ook drie staafjes in, dus eigenlijk drie testen.

succes!

Titiana

Terug
Bovenaan