Overal babietjes... ?

A

Anoniem

Guest
Goede morgen dames...

Zoals ik gister al vertelde zit ik in de eerste ronde en is mijn cyclus nog niet zoals hij zou moeten zijn.
Dus durf eigenlijk ook nog niet te testen.
Maar misschien herkennen jullie dit ?
Het lijkt de laatste dagen wel of ik overal babietjes en/ of zwangere vrouwen zie.
Op de tv, welke film ik ook opzet, wanneer ik bij de tandarts een tijdschrift willekeurig opensla... een collega van mijn vriend die vorige week is bevallen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Heel raar ???
Volgens mijn vriend ben ik er veel te veel mee bezig.
Zou kunnen...
Maar wellicht heeft een van jullie dit ook zo ervaren, of is het gewoon mijn koppie dat een "gemeen"spelletje met me speelt.

Ik heb dat ook, hoor. Maar ik vind het ook nog leuk. Misschien omdat ik ook pas in de eerste rond zit. Ik wil graag van alles weten en spit het internet af.

Groetjes, Tessje.

Hallo Tessje...

Fijn te horen dat ik niet de enige ben.
Tis idd ook wel erg leuk om vanalles te zien en te lezen, dat ben ik helemaal met je eens.
Ook ik heb geloof ik al heel wat uurtjes achter mijn pc doorgebracht om vanalles op te zoeken.
Wanneer is jouw nod ???
Ik weet het bij mij dus helemaal niet vanwege mijn onregelmatige cyclus

groetjes suki

Hai,

wat herkenbaar.

Ik had bij mijn eerste zwangerschap dat gevoel niet zo sterk. Maar nu
we voor de 2e bezig zijn wel heel erg. Ben er bewuster mee bezig.

Maar ik vind het niet erg.

wij zitten nu in ronde 3 en 4 feb ik mijn nod.

Liefs wen

Hoi Suki,

Ja, ik heb ook al wat uurtjes achter de computer doorgebracht....manlief wordt er al gek van .

Tja, mij  nod....das een goede vraag. Ik ben pas net met de pil  gestopt. Als ik uitga van een  cyclus van 28 dagen dan is het 10 februari, maar ja, je hoort ook van meiden die pas na twee maanden ongesteld worden. Dus eigenlijk.....ik heb geen flauw idee! Errug, he?! Heb ik ook niets om naar uit te kijken, dat vind ik wel  vervelend.....

En jij? Ongeveer?????? Is je cyclus erg onregelmatig?

Groetjes, Tessje.  

Hallo,

Volgens mij is het heel normaal hoor dames! Overal baby's en zwangere vrouwen zien! Dat komt gewoon omdat je er mee bezig bent. En ja, of je er tevéél mee bezig bent, dat weet je alleen zelf natuurlijk! En misschien heeft je man gewoon gebrek aan aandacht?? Hihi, heeft die van mij nogal snel last van...

Groetjes, Lionsmamma

Hoi Tessje...

Tja mijn cyclus ligt ook niet vast... sinds het stoppen met de pil de laatste keer was 21 dec en de keer ervoor 7 weken.
Nu is ook alweer een maand en nog niet ongi.
Wacht het nog effe af tot einde van de week.
Dan ga ik testen...

Dus nog effe duimendraaien...

xxx suki

Jeetje, ik vind die onzekerheid niet zo prettig. Dat ik niet precies weet wanneer mijn nod is en wat ik kan verwachten. Maar ja, het is niet anders en we moeten gewoon afwachten.

Ik hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijk! Succes!

Groetjes, Tess.

Terug
Bovenaan