Overal crisis...ook in België

Hoi dames.

Hebben jullie het nieuws ook al gehoord!

K3 gaat uit elkaar!

Gelukig zijn onze koters nog te klein om het te beseffen, maar ik denk dat er heel veel kinderen zijn die het heel erg vinden.
Hier in huis gelukkig geen crisis om dit nieuws.
Stiekem vindt mama het wel een beetje jammer....

Liefs Jeske
mv Ilse en Stan

Hahahaha, ik geloof niet dat Merijn er rouwig om is. Hij zegt steeds als ze op tv komen bij De wereld is mooi!, zet hem maar af mama, dit is helemaal niet leuk!! Maar geloof me dat er ook genoeg jongens zijn die K3 leuk vinden. Aan de andere kant bestaan ze al zo lang, dat het tijd wordt dat ze stoppen. Je kunt immers beter stoppen op je hoogtepunt, dan wanneer het bergafwaarts gaat! Er komt vast wel weer iets voor terug vanuit Studio 100 (denk ik) !!

Groetjes Fonske

Eeuuh ladies, ze gaan niet stoppen hoor: Kathleen gaat de groep verlaten. De andere 2 gaan gewoon door, alleen weten ze niet of dat met zijn 2tjes of met 3 zal zijn. Ik zag het gisteren op Shownieuws....

Groetjes van Cissy

hihi toen wij het nieuws  hier hoorde, echte K3 fan(s want papa en mama vinden het ook heel leuk mama de muziek en papa de meiden hihi)  hebben we gelijk nog kaartjes geboekt voor de laatste tour deze zomer.hihi

en ach Mexx vind kus ook heel leuk

Nou, ook hier tranen hoor! Lyanne vindt Kathleen nou juist de leukste van de 3! Wij hebben papa ook zo gek gekregen dat moeder en dochter 27 juni naar het Zomerfestival mogen gaan!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Terug
Bovenaan