overbeharing

neeeeee heb ik dat weer. krijg ik op mijn buik (door de hormonene denk ik) ineens extra haren. nou dat ziet er niet uit ik lijk wel een aapje en iedereen wil staads mijn buik zien en ik wil dat dus niet nu. wie heeft dit ook en wat kan ik hier tegen doen. ik ga vrijdag mn vk vragen. dit is niet leuk meer. zou harsen kunnen?
 
Hoi Jarnos,

Ik weet wel zeker dat het je hormonen zijn. Ik heb hier ook last van en niet alleen op m'n buik, maar overal heb ik ineens meer haartjes. Gelukkig zijn ze niet zwart en lijken het wel babydonshaartjes op mijn armen benen en buik en in m'n gezicht op mijn kaaklijn. Ik had dit nooit voordat ik zwanger was.

Ik heb mij aan laten praten dat het ligt aan het mannelijk hormoon wat in je buik groeit. Dat is dus bij mij het geval. Mijn schoonzusje had dit namelijk ook en heeft ook een zoontje gekregen.

Maja ik weet natuurlijk niet hoe het zit bij de andere moedertjes. Ik had hier al best snel last van hoor. Ik denk met een week of 16.

Groetjes,
Sabrina 31,1 wkn 1e kindje
 
hoi hoi,

ik had dat ook met mijn eerste zwangerschap,haar op mijn buik,
en mijn vriendin ook,
maar wees gerust het ging bij ons allebei weer weg na de bevalling...
we kregen allebei trouwens een meisje

liefs bri
 
Haha, ook ik had dat tijdens mijn eerste zwangerschap. Maar bij mij werd het een jongen. Dus het wil waarschijnlijk niets zeggen over het geslacht van het kindje.
Gelukkig ging het bij mij ook na de bevalling weer weg. Nu ik er zo over nadenk: volgens mij ging het gedurende de zwangerschap al weer weg.
 
pfffffffff gelukkig ik ben dus niet de enige.
maar ik wil niet dat het na de bevalling weg gaat, maar nu het ziet er niet uit.moet ik straks mn buik showen en dan ben ik net een aapje.
nou ja vraag het vrijdag nog wel ff aan mn vk, maar ben blij dat jullie dit ook hebben gehad.
thanx.
 
Terug
Bovenaan