<p>Ons zoontje van bijna 9 weken wilt overdag alleen op mijn schoot of op het voedingskussen slapen na het voeden. Over dag in zn wiegje of in de wagenbak leggen na het zien van slaapsignalen is een drama met veel huilen. </p><p>Rond een uurtje of 16.30-17.00 istie altijd geprikkeld en heeft ie een huilmoment tot een uurtje of 19.00. Meestal kunnen we hem rond die tijd prima in zn bedje leggen nadat ie al die tijd heeff geclusterd bij mij.</p><p> </p><p>Wanneer we hem om 19.00 in zn bedje leggen slaapt ie meestal door tot half 11, daarna komt hij om de twee uur en istie om half 6 klaar wakker. Heb al vaak geprobeerd om hem dan toch nog boven te voeden op onze kamer in de hoop dat ie dan nog even een uurtje of twee zou slapen maar dat wil meneer niet. We gaan dan naar beneden, meneer drinkt beide borsten leeg en valt dan als een blok in slaap op het voedingskussen. Naar bed of naar de bak/box verhuizen lukt niet dan schrikt hij wakker.</p><p>Even alleen in de box leggen wilt meneer ook niet, dan zet ie het ook op een huilen.</p><p>Na 9 weken op de bank zitten met meneer ben ik het wel een beetje zat. Ook omdat ik zelf amper wat kan slapen overdag...</p><p> </p><p>Iemand nog tips?</p>