Overdag = feest in bed

<p>Onze dame van bijna 1 is sinds een week of 2 vooral feest aan het vieren in bed. Praten, knuffels/speen uit bed gooien, zingen, verstoppertje spelen en klappen. Ze is weinig aan het huilen in bed, maar gaat ook niet slapen... Ze zit volgens de app wel in een sprongetje. </p><p>Is dit bekend bij anderen? En is dit tijdelijk? Op 1 slaapje over lijkt ook moeilijk, want ze is eerder moe dan 12/1 uur. Meestal om 10 uur echt moe, maar dan pas gaan slapen na een uur spelen in bed... als ze al gaat slapen.</p>
 
Waarom laat je haar dan niet slapen van 11.00-14.00 ofzo? Gewoon 1x slapen maar dan wat eerder. Ze zit op die leeftijd tussen 1-2x slapen in.. vond ik ook zo'n vervelende periode.
Als mijn dochter s ochtends pas om 11.00 sliep dan deed ze geen tweede slaapje meer s middags. Dus liet ik haar van 11.00-14.00 slapen en toen ze wat ouder werd, kon ik het opschuiven naar 12.30-15.00.
 
 
Waarom laat je haar dan niet slapen van 11.00-14.00 ofzo? Gewoon 1x slapen maar dan wat eerder. Ze zit op die leeftijd tussen 1-2x slapen in.. vond ik ook zo'n vervelende periode.
Als mijn dochter s ochtends pas om 11.00 sliep dan deed ze geen tweede slaapje meer s middags. Dus liet ik haar van 11.00-14.00 slapen en toen ze wat ouder werd, kon ik het opschuiven naar 12.30-15.00.
 
 
Dat idee had ik ook dus, maar ze slaapt steeds maar 1 uurtje. Áltijd moeilijke slaper geweest. Dus dan zou ze van 11/11.30 tot 12/13 uur slapen. Dat is een lange ruk tot bedtijd 's avonds.
 
Terug
Bovenaan