overdag huilen

Enzo is nu 5 weekjes oud en slaapt sinds 1 weekje 's nachts door. Op zich helemaal geweldig maar zodra de eerste voeding is geweest is hij practisch de  hele dag wakker. Hij heeft hazeslaapjes tussendoor van 3 kwartier en is daarna klaarwakker. Hij huilt meestal dan. Ik heb vanalles geprobeert maar helaas....   Soms helpt de speen voor even en soms de mobiel voor even en in mama's armen slaapt hij gelijk maar zodra ik hem terugleg in bed of de box is het weer raak.
Tis heel vermoeiend omdat ik hem niet kan laten huilen en ren 100x de trap op en kom zo nergens meer aan toe. Het enige dat helpt is met hem wandelen maar ja.... zodra we weer thuis zijn....
Ik vindt het zo vreselijk zielig voor hem, hij is doodmoe maar houdt zijn eigen koste wat kost wakker. Ik had begrepen dat met 6 weken het huilen afneemt.... ben benieuwd...

Moest even mijn verhaal kwijt, hoor. Tis heel rot voor hem en heel vermoeiend voor mij. Oh ja, ik heb uiteraard wel vanalles gecheckt waarom hij kan huilen (honger, luier, temp. enz enz) maar dat is dus niet aan de orde...

liefs
di silva

Hoi
Ik weet niet of hij dat allang doet maar als hij nog maar sinds kort huilt.
Kan het een mentaal sprongetje zijn. En dat gaat vanzelf weer over.
Maar als dat niet zo is en hij huilt al weken zou ik hier mee  naar een osteopaat gaan
Die kan misschien zien waarom  hij  huilt misschien heeft  hij wel pijn.
En hij kan je verder helpen.

Succes
Ilse

Merel is nu 6,5 week. en heeft tot afgelopen maandag overdag goed geslapen. (snacht ook, slaapt vaak door).
Maar de afgelopen 2 dagne...drama overdag.
zelfs gisteren tijdens het wandelen...grote ogen..alles willen zien..en maar gapen en niet slapen!
Nu ligt ze wel op bed, even gehuild, dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat!

Misschien sprongetje inderdaad.
Of in de war van ons kraamfeest van zondag! was druk en toen wilde ze ook niet echt slapen.

Terug
Bovenaan