Overdag kramp, ‘s nachts niet

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben mama van Ace, 9 weken. Het welbekende probleem is ook hier aanwezig: krampjes. Wat mij opvalt is dat hij ‘s nachts geen last hiervan heeft en overdag wel. ‘s Nachts drinkt hij rustiger dan overdag omdat hij slaperig is, ik geef borstvoeding, wel met tepelhoedje. Ook is hij een moeilijke slaper, dwz, hij komt moeilijk uit zichzelf in slaap en vecht vaak tegen de slaap (ik let op de signalen, leg hem er op tijd in maar toch is het moeizaam, ook dus door krampen). Nu is er ‘s nachts niks aan de hand en slaapt hij na een voeding weer rustig verder. Hij kan soms erg onrustig zijn aan de borst, ik vermoed door kramp. Als ik hem lopend voed gaat het namelijk beter en is hij rustiger. Hij laat dan vaak de borst los, misschien krijgt hij dan teveel lucht binnen? Ik ben even radeloos en ga alles na, eet ik iets waar hij niet tegen kan (maar waarom heeft hij ‘s nachts dan geen last), denk ik dat het kramp is terwijl het bijv vermoeidsheidssignalen zijn (zijn buik word wel echt hard en hij trekt zijn benen in)... hij heeft ook last van winderigheid, ook als hij wel geboerd heeft.</p><p>Hoop dat iemand met mij mee kan denken. Het is niet tijdens/na elke voeding zo maar veel wel.</p>

Misschien kun je zijn buikje masseren? Ik ga naar babymassage en mijn dochter heeft nu nooit meer krampjes. Als ze het heeft masseer ik dus haar poep richting de uitgang en dan poept ze en is het over. Misschien is er ook wel iets van babymassage bij jou in de buurt? En fietsen met de beentjes maar dat doe je vast al wel. Hoop dat je hier iets aan hebt x

Terug
Bovenaan