overdag niet n bed willen slapen

Wat ik ook probeer, Simon wil overdag niet op zijn bed slapen.
`s nachts slaapt hij trouwens prima op zijn bedje!
Wil hem graag overdag in zijn bedje hebben aangezien ik nog een zoon van 3 jaar heb rondlopen die behoorlijk druk is.
Ookal leg ik hem slapenend in zijn bed, na 2 min is hij overstuur wakker.
Laten huilen helpt niet, troosten helpt niet.
Beneden wil hij wel in de box liggen ( nou ja vaak ook niet)
Alleen bij mij op schoot.
Wie heeft er tips?? Kan niet de hele dag met hem rondlopen.
Groetjes Mirjam

is de wipstoel niks voor hem? of anders in de bak van de wandelwagen??? dan kan je ook wiebelen of zo en als hij dan slaapt heb je toch je handen vrij!! en in de wipper kan hij zich zelf in slaap wiebelen.. hier werkte het alle twee heel goed. maar meneer slaapt nu in bed sinds twee weken hoor en hij is aankomende donderdag 8weken.... duss het komt wel is gewoon wennen voor die kleintjes. ik weet hoe het voelt om nog een tweede kindje rond te hebben lopen heb er zelf 1 van 2.5 dus ook erg druk

groetjes inge januari mama

Hi,

Hier een soorgelijk probleem. De helft van de tijd slaapt Isa in haar bedje, de andere helft moet ze bij ons op schoot in slaap vallen. Wij kijken het nog een paar dagen aan, anders willen we eens kijken naar de puckababy (een soort inbakerzak, maar dan een die niet al te strak zit evt. googlen op puckababy). Als dat niet helpt, overwegen wij contact op te nemen met een osteopaat (maar we vinden haar nog erg jong).

Ik lees ook graag de tips hier.

Gr. Tamara.

Luuk wil overdag ook niet in zijn eigen bedje slapen. Hoewel het gisterenmiddag voor een keertje wel gelukt is. Ik denk zelf dat het is omdat het dan te stil is. Beneden is er natuurlijk altijd wel geluid (heb er atuurlijk nog 2 rondlopen). Een andere reden zou ik niet weten, want in de kinderwagenbak beneden slaapt hij wel goed.

Tamara, baby's kunnen al vrij jong naar de osteopaat hoor. Ik wil ook een afspraak maken (ivm darmproblemen). Met onze 2de ben ik voor het eerst geweest toen hij 6 weken oud was. Maar toen zei de osteopaat dat het ook eerder had gemogen.

Groetjes Suus

O ja, je vroeg natuurlijk naar een tip.
Als het om 'te stil' zou gaan, zou je misschien de radio zachtjes aan kunnen zetten. Dat had ik gisteren dus gedaan en toen heeft Luuk dus wel even goed geslapen boven.
Maar het ligt maar net aan de reden.
Als hij onrustig slaapt boven (maaien met armen en benen) kan inderdaad zo'n inbakerzak een oplossing zijn. Die heb ik met onze 2de ook gebruikt. werkte super!

Terug
Bovenaan