hallo ik heb een zoontje en is nu 3 maand, we hebben een slechte start gehad hij was een "huilbaby" we hebben echt alles gedaan ander voeding druppels tegen krampjes ostiopaat chiropractor en we zijn zelfs naar het ziekenhuis geweest heeft allerlei tests ondergaan en ze dachten aan reflux hij spuugde trouwens niet maar slikte alles weer terug maar goed het gaat nu stukken beter hij huilt nauwelijks meer behalve als we hem naaar bed willen doen voordat het zo goed ging liepen we kilometers door het huis heen en ritjes in de auto werd hij ook rustig van hij slaapt snachts prima van 23.00 dat is de laatste fles tot 7 uur in de ochtend dan krijgt hij de fles en gaat om 9 uur weer in bed en slaapt dan tot 11 voor de volgende fles na deze fles slaapt hij tot 20.30 niet meer een hele rit dus heb hem ook vaak zat en lang genoeg laten huilen maar hij houdt niet op totdat we hem eruitpakken en mee naar beneden nemen daar is hij rustig ik heb de energie niet meer om de hele dag met hem te gaan spelen mijn huishouden loopt zo achter en mijn sosiale leven is helemaal flut omdat ik heb toch elke dag weer probeer op bed te leggen omdat ik graag wil dat hij gaat slapen dat zijn kleine babays toch nodig neem ik aan?? ik moet over 2 weken weer aan het werk en zie er als een berg tegenop vooral omdat hij 1 keer in de week naar mijn schoonmoeder gaat.. wat moet ik toch doen dit lijkt me niet gezond! en al dat huilen ook niet hijheeft trouwens de eerste 9 weken al meer gehuild dan een normaal kind in een heel jaar! wie heeft er tips ik ben op