Overdag ook slapen in slaapzakje?

<p>Hoi,</p><p>Mijn zoon va  15 weken slaapt al enkele weken snachts in de  slaapzak. Nu vraag ik me af of ik hem overdag ook in een slaapzak moet leggen. Nu doe ik dat nog niet, want ik heb dan het idee dat hij beter weer dat hik dan lang moet slapen (hij slaapt de klok rond). Alleen overdag slaapt hij steeds maar heel kort en voel dan dat zijn armen ook koud zijn. Wat doen jullie?</p>

Ik deed het wel altijd en zal het bij dr tweede ook weer doen. Ik had er een andere gedachten over. Juist dat de slaapzak aandoen voor hem een teken was om te gaan slapen. Heb nooit er idee gehad dat hij dan zou denken dat het na het was en opeens langer gong slapen.

Ik deed het wel altijd en zal het bij dr tweede ook weer doen. Ik had er een andere gedachten over. Juist dat de slaapzak aandoen voor hem een teken was om te gaan slapen. Heb nooit er idee gehad dat hij dan zou denken dat het na het was en opeens langer ging slapen.

Hey,
Ik zit met dezelfde gedachte. Me dochter is nu bijna 11 wkn en doe sinds een anderhalve week een slaapzak wanneer ze in de nacht moet slapen, ze slaapt echt goed door in de slaapzak.
Ik doe ook overdag niet een slaapzak omdat ik bang ben dat ze denkt dat het dan nacht is en veel langer gaat slapen en dan juist 's nachts niet meer moe genoeg is om door te slapen. 
Zit wel te denken om de slaapzak overdag ook te doen want ze doet soms van die korte slaapjes. Of zit ze nu misschien in een sprongetje?
Ga deze thread ff meelezen.

Ik heb doe me zoon overdag ook een slaapzak aan sinds hij niet meer onder de deken blijft liggen, hij is ee niet langer gaan slapen overdag door een slaapzak. Nu is hij 1 en krijgt hem nog steeds aan overdag en snachts.

Toen ik begon met de slaapzak deed ik het bij alle slaapjes en overdag slaapt hij gewoon kort en savonds weer lang....denk niet dat zo'n kleintje nu al een slaapzak associeert met het lange slaapje...
Denk wel dat ze straks weten dat een slaapzak slaaptijd is.

Ik doe ook mijn dochter overdag in een slaapzakje. En als je mannetje het idee zou hebben om wel langer te slapen kan je hem toch eventueel wakker maken, maar denk niet dat dat nodig zal zijn. 

Ik doe mijn zoon ook overdag de slaapzak aan. Hij slaapt veel rustiger. En als hij in een diepe slaap is, maak ik gem gewoon wakker als het tijd is.

Terug
Bovenaan