<p>Dames goedemorgen </p><p>Vraagje over slaapschema baby 6maanden. Ik weet het, elke baby is anders maar ben even aan het zoeken naar goed ritme. Ik hield eigenlijk altijd de wakkertijd aan voor mijn dochter (1,5 uur tot max 2 uur) en bij de slaapsignalen hop lekker naar bed. Dan slaapt ze eigenlijk altijd max 45 min. En dat werkt eigenlijk hartstikke goed. Echter is ze nu wel sinds een tijdje in de nacht heel onrustig. Vannacht was het dikke party in bed vanaf een uur of 2 na de nachtvoeding. Heen en weer rollen, kletsen, bellen blazen, met de speen spelen. Omdat ze gister heel vroeg wakker was had ze om 12:15 al 2x 1,5 uur geslapen (normaal slaapt ze maar 45min per keer). Dus heeft ze in de middag nog 2x45 min geslapen. Een uitgerust kind slaapt beter wordt gezegd dus ik hou me daar aan vast. Ze ging ook heerlijk slapen om 18:45, geen gedoe. Rond 22:00 uur even een droomvoeding (ik geef BV) en toen kwam ze pas om 1:30. Daarna begon het gelazer en heeft ze echt maar hazenslaapjes gedaan tot 6:30. Niet te doen. </p><p>Houden jullie je baby langer wakker overdag? Ze zat nu dus echt aan de 4,5 uur slapen overdag. Maar ik wil ook geen oververmoeid kind met risico dat het OOK niet goed gaat in de nacht. </p><p>Ben even benieuwd naar jullie ervaringen. </p><p> </p>